Рекомендації педагогам

Освіта дітей з особливими освітніми потребами: загальні питання

  • Як вивчення хімії і фізики може поліпшити життя дітей з ООП. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути

 

Інклюзивна освіта: загальні питання, особливості освітнього процесу

  • Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах. Стаття на сайті "Нова українська школа". Частина 1 переглянути. Частина 2 переглянути. Частина 3 переглянути
  • Інклюзивне навчання у школі: кроки до успішного початку. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути 
  • Навчання дітей з ООП: адаптація та модифікація навчальних програм. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Як підтримати учнів з ООП. Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Як організувати інклюзивну групу подовженого дня. Інфографіка на сайті "Нова українська школа" переглянути

Інклюзивна освіта: підготовка педагогів, організація роботи команди супроводу

  • Асистенти вчителя і дитини – у чому різниця. Інфографіка на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Профіль інклюзивних учителів: що вони мають знати та вміти. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Що таке і для чого потрібен психолого-педагогічний консиліум для дітей з ООП. Інфографіка на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Як має працювати команда психолого-педагогічного супроводу в школі. Інфографіка на сайті "Нова українська школа" переглянути

Інклюзивна освіта: створення доступного середовища

  • Простір без бар’єрів: як застосовувати в школі принципи універсального дизайну. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Як облаштувати доступні входи, двері та коридори у школі. Інфографіка на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Як правильно облаштувати пандус у приміщенні й на вулиці. Інфографіка на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • Як застосовувати в школах універсальний дизайн, стандарти доступності й розумне пристосування. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути
  • «Заклади освіти – лише для здорових дітей?» , або як навчаються діти з діабетом, целіакією та непереносимістю лактози. Стаття на сайті "Всеосвіта" переглянути
  • Як створити комфортне інклюзивне середовище в дитсадочку: рекомендації МОН переглянути 
  • ЗНО для дитини з особливими освітніми потребами. Стаття на сайті освітнього омбудсмена України переглянути

Інклюзивна освіта: особливості роботи з дітьми

  • Непроста поведінка – як взаємодіяти з дітьми з особливими освітніми потребами. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути

Інклюзивна освіта: просвітницька робота

  • Різноманіття, а не інакшість. Як і коли говорити з дітьми про те, що всі люди – різні. Стаття на сайті "Нова українська школа" переглянути

 

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

  • Відповіді доктора педагогічних наук, професора Миронової Світлани Петрівни на запитання учасників круглого столу "Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами" (19.03.2021) переглянути

 

Діти з порушеннями мовлення

  • Dyslexia: як допомогти "вічному двієчнику"? Автор - Лариса Лук'яненко переглянути
  • Дитина-дислектик. Інструкція для вчителів та батьків. Підготували фахівці Центру корекції проблем навчання "Примавера" (м. Київ) переглянути 

 

Діти з порушеннями зору

  • Як працювати зі слабозорими та незрячими дітьми в інклюзивному класі. Підготовка. Стаття на сайті "Нова українська школа", підготовлена Марією Марковською на основі бесіди з Вірою Ремажевською переглянути
  • Слабозорі діти в інклюзивному класі: роль учителя й асистента, помилки. Частина 2. Стаття на сайті "Нова українська школа", підготовлена Марією Марковською на основі бесіди з Вірою Ремажевською переглянути

 

Розлади аутистичного спектру

  • Досвід роботи з дорослими з аутизмом - від експертів фонду "Антон тут рядом" переглянути
  • Керівництво з аутизму для медичних працівників переглянути

Коментарі

Напишіть свій коментар