Триває наповнення розділу "Бібліотека"

16.02.2021 12:39

Продовжуємо працювати над наповненням бібліотеки сайту. Сьогодні до Вашої уваги пропонуємо два методичні посібники, в яких розкриваються практичні аспекти діяльності асистента вчителя та інлюзивно ресурсного центру.

 

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. О. В. Коган та ін. Харків : Друкарня Мадрид, 2019. 110 с.  переглянути

Зміст посібника

  • Нормативно-правові засади інклюзивної освіти
  • Посада асистента вчителя в закладі освіти з інклюзивним навчанням
  • Роль асистента вчителя в діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
  • Планування роботи асистента вчителя, оптимізація діяльності з ведення документації
  • Сутність процесів адаптації та модифікації для вдосконалення процесу освіти учнів з особливими освітніми потребами
  • Спільне викладання як запорука успішної взаємодії учителя та асистента вчителя
  • Робота асистента вчителя з батьками
  • З досвіду роботи педагогів Луганської області, які працюють в інклюзивному просторі


Практичні аспекти діяльності інклюзивно-ресурсного центру : методичний посібник / автори-укладачі: О. В. Коган, О. А. Манукян. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2020. 96 с. переглянути

Зміст посібника

  • Інтеграційні засади управлінської діяльності директора інклюзивно-ресурсного центру
  • Організація документообігу в інклюзивно-ресурсному центрі. Складання номенклатури справ
  • Планування роботи інклюзивно-ресурсного центру
  • Графік робочого часу працівників інклюзивно-ресурсного центру
  • Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
  • Загальні вимоги до посад педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
  • Основні завдання та функції вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру щодо забезпечення комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
  • Основні завдання та функції вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру щодо забезпечення комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
  • Основні завдання та функції вчителя-реабілітолога інклюзивно-ресурсного центру щодо забезпечення комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
     

Коментарі

Напишіть свій коментар