Триває наповнення розділу "Бібліотека"
16.02.2021 12:39
Продовжуємо працювати над наповненням бібліотеки сайту. Сьогодні до Вашої уваги пропонуємо два методичні посібники, в яких розкриваються практичні аспекти діяльності асистента вчителя та інлюзивно ресурсного центру.
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. О. В. Коган та ін. Харків : Друкарня Мадрид, 2019. 110 с. переглянути
Зміст посібника
- Нормативно-правові засади інклюзивної освіти
- Посада асистента вчителя в закладі освіти з інклюзивним навчанням
- Роль асистента вчителя в діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
- Планування роботи асистента вчителя, оптимізація діяльності з ведення документації
- Сутність процесів адаптації та модифікації для вдосконалення процесу освіти учнів з особливими освітніми потребами
- Спільне викладання як запорука успішної взаємодії учителя та асистента вчителя
- Робота асистента вчителя з батьками
- З досвіду роботи педагогів Луганської області, які працюють в інклюзивному просторі
Практичні аспекти діяльності інклюзивно-ресурсного центру : методичний посібник / автори-укладачі: О. В. Коган, О. А. Манукян. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2020. 96 с. переглянути
Зміст посібника
- Інтеграційні засади управлінської діяльності директора інклюзивно-ресурсного центру
- Організація документообігу в інклюзивно-ресурсному центрі. Складання номенклатури справ
- Планування роботи інклюзивно-ресурсного центру
- Графік робочого часу працівників інклюзивно-ресурсного центру
- Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
- Загальні вимоги до посад педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
- Основні завдання та функції вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру щодо забезпечення комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
- Основні завдання та функції вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру щодо забезпечення комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
- Основні завдання та функції вчителя-реабілітолога інклюзивно-ресурсного центру щодо забезпечення комплексного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Коментарі
Напишіть свій коментар