Фізична реабілітація

З метою формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями в Центрі використовуються наступні методи впливу:

Теплолікування
- озокерітопарафінотерапія
Фізіолікування
- ампліпульс;
- КУФ;
- тубус кварц;
- УВЧ
Масаж
- гігієнічний;
- лікувальний;
- сегментарно-рефлекторний;
- паравертебральний.
 
Лікувальна фізкультура
І. Заняття з фізичного виховання;
 - рухливі ігри, естафети;
 - масові оздоровчі заходи.
ІІ. Пасивна гімнастика;
 - лікування положенням;
 - релаксаційний тренажер;
 - кінезорефлексотерапія;
 - динамічна пропріоцептивна корекція.
Водний комплекс
- заняття з плавання;
- гідрокінезотерапія;
- «джакузі».
Механотерапія
- тренажери;
- динамічний параподіум;
- насадка для стопи.
 
Хореографія
Сенсорна терапія
- іонізатор повітря;
- комплект оптичних волокон бокового світіння;
- світлові пристрої "Плазма";
- іонізатор-очищувач, ароматизатор повітря "Супер-Плюс-Еко";
- сухий басейн;
- острівець відпочинку;
- сенсорна доріжка;
- панно „Зоряне небо”;
- світильник + лампа УФ.

Більш детальна інформація про використання методів фізичної реабілітації в Центрі подана в публікаціях його фахівців.

Посібники

Напрямки формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями: Збірка матеріалів з досвіду роботи фахівців відділення медичного супроводу Херсонського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів / [Нікішина Л.Т., Федоткіна Л.А., Мітенічева С.І., Польова М.В., Байбуза І.В., Холод А.С., Дубінченко О.В.]. – Херсон: Олді-плюс, 2009. - 84 с. переглянути

Статті

Нікішина Л.Т., Байбуза І.В.Методи фізичної корекції дітей з обмеженими можливостями
Мітенічева С.І.Роль розвитку рухової сфери у формуванні інтелектуально-мнестичних функцій
Польова М.В.Особливості розвитку рухової сфери у дітей з ДЦП