Фізична реабілітація
З метою формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями в Центрі використовуються наступні методи впливу: Теплолікування - озокерітопарафінотерапія
Фізіолікування
- ампліпульс;
Масаж
- КУФ; - тубус кварц; - УВЧ - гігієнічний;
- лікувальний; - сегментарно-рефлекторний; - паравертебральний. |
|
Лікувальна фізкультура І. Заняття з фізичного виховання; - рухливі ігри, естафети;
ІІ. Пасивна гімнастика;
- масові оздоровчі заходи. - лікування положенням;
Водний комплекс
- релаксаційний тренажер; - кінезорефлексотерапія; - динамічна пропріоцептивна корекція. - заняття з плавання;
Механотерапія
- гідрокінезотерапія; - «джакузі». - тренажери;
- динамічний параподіум; - насадка для стопи. |
Хореографія Сенсорна терапія - іонізатор повітря;
- комплект оптичних волокон бокового світіння; - світлові пристрої "Плазма"; - іонізатор-очищувач, ароматизатор повітря "Супер-Плюс-Еко"; - сухий басейн;
- острівець відпочинку; - сенсорна доріжка; - панно „Зоряне небо”; - світильник + лампа УФ. |
Більш детальна інформація про використання методів фізичної реабілітації в Центрі подана в публікаціях його фахівців.
Посібники
Напрямки формування рухової сфери дітей з обмеженими можливостями: Збірка матеріалів з досвіду роботи фахівців відділення медичного супроводу Херсонського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів / [Нікішина Л.Т., Федоткіна Л.А., Мітенічева С.І., Польова М.В., Байбуза І.В., Холод А.С., Дубінченко О.В.]. – Херсон: Олді-плюс, 2009. - 84 с. переглянути
Статті
Нікішина Л.Т., Байбуза І.В.Методи фізичної корекції дітей з обмеженими можливостями
Мітенічева С.І.Роль розвитку рухової сфери у формуванні інтелектуально-мнестичних функцій
Польова М.В.Особливості розвитку рухової сфери у дітей з ДЦП