Методична робота

Програми

Програми, затверджені на засіданні Методичної ради з питань реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів при Міністерстві праці та соцальної політики України як експериментальна з подальшою розробкою в Типову навчальну програму (протокол № 4 від 17.09.2009):
Програма, затверджена на засіданні Методичної ради з питань реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів при Міністерстві праці та соцальної політики України.Рекомендована регіональним органам праці та соціального захисту населення, реабілітаційним установам системи Мінпраці для впровадження в практичній роботі (протокол №8 від 25.12.2008).

Фахівцями Центру розроблені наступні програми:

 Методичні розробки

Фахівцями Центру розроблені:

Зміст
Специфіка логопедичної роботи
Закономірності та умови формування мовленнєвої готовності до навчання дітей старшого дошкільного віку із дизартрією
Особливості логопедичної роботи при дизартрії у дітей з важкими порушеннями в інтелектуальному розвитку
Порушення зв’язного мовлення у розумово відсталих школярів
Розвиток граматичного строю мовлення дітей відносно лексичних програмних тем
Розвиток зв'язного мовлення
Проведення фронтальних занять з розвитку зв’язного мовлення
Поповнення, уточнення й активізація словникового запасу дітей у процесі всіх режимних моментів
Робота з батьками
Конспект індивідуального комплексного заняття з розвитку звуковимови, граматичного складу мови та зв’язного мовлення на тему „Автоматизація та диференціація звуків „С” – „Ш”. Слова – дії”
Пригоди Колобка (Індивідуальне логопедичне заняття з розвитку звуковимови)
Бінарне заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з оточуючим, аплікації „Що із чого?”
Логоритмічне заняття
Мовна карта
Бланк плану індивідуальної роботи
 
Методичні розробки фахівців центру 2017 року: 
Запитання та відповіді. Узагальнення матеріалів, опрацьованих у майстерні вдосконалення професійної компетенції.
Календарні плани та конспекти занять з сенсомоторики, розвитку мовлення та ознайомлення з навколишнім, ФЕМУ, логопедичної корекції, казкотерапії, психологічної корекції, грамоти.
 
Зміст
Музично-естетичне виховання дітей з мовленевими вадами переглянути
Працюємо разом: взаємодія музичного керівника і вчителя-дефектолога переглянути
Сценарії музичних розваг «Здрастуй, лялька Катя» (молодша група) переглянути
Музичне заняття «Здравствуй, кукла Катя» переглянути