Про нас   • Історія закладу   • Новини    • Навчально-виховна робота    • Методична робота  

Реєстрація до дитячого садка  • Фінансова звітність   Поради спеціалістів

Херсонський спеціальний дитячий садок №8 Херсонської міської ради існує з 1971 року.
В закладі 8 груп, з них - 5 груп для дітей з вадами розумового розвитку, 2 групи для дітей із ЗПР та 1 діагностична група.
Педагогічний колектив дитячого садка складається з 26 педагогів:      
директор, вихователь-методист, 8 вчителів-дефектологів, 13 вихователів, 1 практичний психолог, 1 музичний керівник,    1 інструктор з фізкультури.

Адреса закладу: 73008, м. Херсон, вул. Айвазовського, 3-А, тел. 0(552)51-88-83

МФО 852010

Р/код 02146713

ПУДК Херсонська область

Р/р 31559204435762

Реквізити розрахункового рахунку для надходження благодійної допомоги: 

Одержувач: ХБФ "Добра справа"

Код ОКПО: 39911566

Банк: ПАТ "Сбербанк"

МФО 320627

Р/р 26004013040032

Призначення платежу: благодійний внесок на розвиток матеріально-технічної бази Херсонського спеціального дитячого садка №8 ХМР

 

Безкоштовна "гаряча лінія" Херсонської обласної ради - 45-51-89 (для мешканців міста Херсона)

 

Шановні батьки!

Набір дітей до закладу здійснюється з 01.06 по 15.08 поточного року, а при доборі на вивільнені місця - упродовж року в такій кількості:

Група №1 - для дітей з уповільненим темпом розвитку (підготовча, від 6 до 7 років) - у разі вивільнення

Група №2 - для дітей з уповільненим темпом розвитку (підготовча, від 6 до 7 років) - у разі вивільнення  переглянути презентацію групи

Група №3 - для дітей з уповільненим темпом розвитку (середня, від 4 до 5 років) - у разі вивільнення 

Група №4 - для дітей з затримкою психічного розвитку (середня, від 3 до 5 років) - у разі вивільнення  переглянути презентацію групи

Група №5 - для дітей з затримкою психічного розвитку (різновікова, від 5 до 7 років) - у разі вивільнення переглянути презентацію групи

Група №6 - діагностична, для дітей з межовими станами (старша, від 5 до 6) - у разі вивільнення  переглянути презентацію групи

Група №7 - для дітей з уповільненим темпом розвитку (молодша, від 3 до 4 років) - у разі вивільнення  переглянути презентацію групи

Група №8 - для дітей з уповільненим темпом розвитку (старша, від 5 до 6 років) - у разі вивільнення  переглянути презентацію групи

Завідувач розглядає заявки у порядку їх реєстраційних номерів у електронній черзі. Ви можете зареєструвати свю дитину до дитячого садка тут

 

Директор
Чурай Алла Леонідівна
 
Вихователь-методист
Вихователь-методист
Ведерникова Наталія Василівна
 
Практичний психолог
Нечитайло Наталя Євгеновна
 
Музичний керівник
Агеєнко Ірина Володимирівна
 
Інструктор з фізкультури
Заболотній Сергій Іванович

 

 

 

 

 

Основні завдання дитячого закладу:

  • здійснення ранньої соціальної адаптації дітей з особливими потребами;   
  • урахування в навчанні індивідуальних можливостей дитини;
  • залучення батьків та інших членів сім'ї дитини до участі у виховному процесі;

 

Педагогічний колектив закладу опрацьовує проблему:

"Соціальна адаптація дітей з інтелектуальними недоліками через систему виховних та навчально-корекційних засобів".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пріоритетні напрямки роботи:

  • Формування культури здоров’я особистості, санітарно-гігієничних навичок;
  • Розвиток комунікативних здібностей дітей та  набуття практичних навичок ними соціально-морального досвіду суспільного життя;
  • Формування математичних уявлень;
  • Розвиток конструктивних вмінь і навичок;
  • Створення оптимальних умов для загального розвитку дітей;
  • Підготовка дитини до навчання у школі.
  • Корекційно-розвивальна спрямованість усіх видів роботи з дітьми.

Форми методичної роботи:

  • система навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції (тренінг педагогічної усвідомленості, самоаналіз заняття);
  • консультації вихователя-методиста, практичного психолога;
  • теоретично-практичні семінари та колективні перегляди на основі аналітичного моніторингу;
  • психолого-педагогічні консиліуми.

 

 

Визначальний напрямок роботи  психологічної служби – це своєчасне надання психологічної підтримки та допомоги всім учасникам корекційно-освітнього процесу (дітям, батькам, педагогам), спрямованої на забезпечення емоційного комфорту, повноцінний розвиток та реалізацію свого індивідуального потенціалу.

Основними видами діяльності дитячого практичного психолога є:

  • психологічна підтримка під час адаптації та в кризових життєвих ситуаціях
  • профілактика вторинних відхилень у розвиткудитини
  • психологічна діагностика дітей, педагогів, батьків
  • корекція емоційної сфери та поведінки дітей з метою успішної соціалізації
  • психологічне консультування з різного кола проблем,
  • психологічне просвітництво

 

 

 

     Для дорослих не секрет, що дитина дошкільник любить співати і танцювати, що щасливі миті його життя завжди супроводжує музика.

 
Завдання музичного виховання дітей у дитячому садку:
 
  • розвиток інтересу до музики та музично-виконавської діяльності
  • розвиток емоційної чутливості до музики та вміння висловлювати її у різних видах художньої діяльності
  • розвиток рухово - активних видів музичної діяльності, музично - ритмічних рухів та гри на дитячих музичних інструментах
  • розвиток координації слуху й голосу, придбання дітьми співочих навичок
  • розвиток музичної культури дошкільника

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

Фiзичне виховання та основи здоров’я є одним iз напрямкiв розвитку дiтей з розумовою вiдсталiстю i складником Концепцiї дошкільної освiти цих дiтей. Реалiзацiя цього напрямку забезпечує формування найважливiших рухових та здоров‘язбережувальних навичок, сприяє закладенню основ здорового способу життя, всебiчної рухової пiдготовленостi.

     Фiзичне виховання як система заходiв, спрямованих на розвиток зростаючого органiзму дитини, його функцiй є прiоритетною для всієї корекцiйно-виховної роботи з дiтьми з розумовою вiдсталiстю дошкiльного вiку та створює передумови для розвитку системи неперервного фiзкультурно-оздоровчого виховання.

Колектив закладу створив і постійно поповнює "банк ідей" для профілактичної роботи з корекції відхилень у розвитку особистості дітей з порушенням інтелекту, до якого входять театралізовані мініатюри, корекційна ритміка, пісочна терапія, арттерапія, казкотерапія.

Основні лінії вдосконалення корекційно-виховної роботи:
  • вдосконалення практики проведення бінарних занять;
  • активізація застосування технологій на засадах особистої творчості;
  • розширення включення в корекційно-виховний процес різноманітних технік арттерапевтичного напрямку;
  • систематизація та створення практичних матеріалів для ігрової діяльності на основі сучасних соціальних умов дійсності;
  • пошук найбільш ефективних сучасних корекційних і розивальних ігрових технологій.
  Занятие с родителями
 Заняття вчителя-дефектолога і практичного
психолога за участю батьків

ПОГОДЖУЮ                                                                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ 

Загальні збори колективу                                                                                           Директор спеціального

спеціального  дитячого садка №8                                                                             дитячого садка № 8

Протокол №1  від 27.08.2018                                                                                       ________ А.Л. Чурай

                                                                                                                                         Наказ №85 від 29.08.2018

Порядок

організації пропускного режиму та правил відвідування  

Херсонського спеціального дитячого садка №8

Херсонської міської ради

1.Загальні засади

1.1. Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування Херсонського спеціального дитячого садка №8 Херсонської міської ради (далі – Порядок) розробленовідповідно до частини першої  статті 22 Закону України  «Про загальну середню освіту», абзацу першого статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту», керуючись підпунктами 1,2 пункту «а» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і  закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 №1669,з метою створення безпечних умов для учнів, вихованців, працівників закладів освіти, запобігання небезпечним ситуаціям,  проникненню сторонніх осіб, виносу (вивозу) майна закладів, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, враховуючи географічне розташування Херсонської області як прикордонної, – попередження можливих терористичних актів та інших протиправних дій стосовно працівників та вихованців закладу освіти.

1.2. На підставі Примірного Порядку Херсонський спеціальний дитячий садок №8 Херсонської міської ради розробив власний порядок пропускного режиму та правил відвідування закладу освіти (далі - ЗО) із врахуванням специфіки та особливостей їхньої роботи (далі – власні порядки ЗО).

1.3. Власні порядки ЗО обговорюються на загальних зборах колективу та батьків.

1.4. Пропускний режимсукупність заходів і правил, що запобігають можливості несанкціонованого проходу осіб, виносу (вивозу) майна на територію чи з території закладу освіти. Пропускний режим в будівлі ЗО передбачає комплекс спеціальних заходів, направлених на підтримання та забезпечення встановленого порядку діяльності ЗО і визначає порядок пропуску вихованців, працівників, громадян до будівлі та внутрішніх приміщень ЗО.

1.5. Охорона приміщень забезпечується сторожами ЗО у нічний час та вихідні дні.

1.6.Виконання вимог, що визначаються  Примірним порядком і власними порядками ЗО, є обов’язковими для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють у ЗО, вихованців та їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, всіх юридичних та фізичних осіб, що виконують свою діяльність чи знаходяться з інших причин на території та у приміщеннях ЗО.

1.7.Порядок розміщується на сайті та на стенді у вестибюлі першого поверху будівлі.

1.8. Власні порядки ЗО є обов’язковими до виконання всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами закладів освіти.

2.Порядок проходу в будівлю ЗО для  вихованців

2.1. Пропускний режим у будівлю ЗО, а також відкривання/закривання дверей на початку/наприкінці робочого дня забезпечує сторож.

2.2. Вихованці проходять в будівлю через центральний вхід у визначені ЗО години.

2.3.Вихованці закладів дошкільної освіти проходять у заклади тільки в супроводі батьків або осіб, що їх замінюють, які передають дітей безпосередньо вихователю.

3.Пропускний режим для працівників ЗО

3.1.Адміністрація та інші працівники ЗО знаходяться у приміщенні закладу  відповідно до Правил внутрішнього розпорядку, наказів директора та приходять у заклади згідно з графіком роботи.

3.2.Педагогам рекомендовано приходити до ЗО за 15-20 хвилин до початку роботи.

4. Пропускний режим для батьків вихованців або осіб, які їх замінюють

4.1.Батьки вихованців або особи, які їх замінюють, проходять до будівлі ЗО через центральний вхід за наявності документа державного зразка, що підтверджує їхню особу.

4.2.Батькам або особам, які їх замінюють, не дозволяється проходити до ЗО з габаритними сумками, валізами та свійськими тваринами.

4.3.Прохід до ЗО батьків з особистих питань до адміністрації можливий у години прийому або за попередньою домовленістю.

5. Пропускний режим для відвідувачів ЗО

5.1.Відвідувачі проходять у будівлю ЗО тільки через центральний вхід.

5.2.Особи, не пов’язані з освітнім процесом, які відвідують ЗО за службовою необхідністю, пропускаються при пред’явленні документа державного зразка, що посвідчує особу, за погодженням з директором закладу (особою, що його заміняє), і залишають запис у контрольно-візітаційній книзі (далі – Книга).

5.3.Посадові особи, які прибули до ЗО з перевіркою, пропускаються після з’ясування підстав проведення перевірки та при пред’явленні документа, що посвідчує особу, та супроводжуються до директора або заступника директора після відповідної реєстрації в Книзі.

5.4.Групи осіб, що відвідують ЗО для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конференціях, оглядах тощо, допускаються у будівлю закладу за розпорядженням адміністрації закладу та за списками учасників і при наданні документа, що посвідчує особу.

5.5.На прийом до директора ЗО, за попередньою домовленістю або в дні прийому,  відвідувачі пропускаються в адекватному стані (визначається візуально).

5.6.При відвідуванні ЗО відвідувач зобов’язаний за проханням надати на візуальний огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю ЗО алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.

5.7.Прохід територією ЗО дозволено лише відвідувачам навчального закладу. Без відповідного дозволу адміністрації  знаходження на території ЗО та прохід нею  стороннім особам заборонено.

6. Пропускний режим для автотранспортних засобів

6.1.Порядок в’їзду/виїзду автотранспорту на територію ЗО встановлюється дозволом адміністрації закладу.

6.2.Допуск без обмежень на територію ЗО дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкій медичній допомозі, службі охорони, поліції тощо.

6.3.Паркування автомобільного транспорту на території ЗО без дозволу адміністрації заборонено.

7. Правила поведінки відвідувачів ЗО

7.1.Відвідувачі, що знаходяться в приміщенні ЗО зобов’язані:

7.1.1. Зберігати встановлений порядок і дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.

7.1.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до педагогічного та обслуговуючого персоналу, вихованців та інших відвідувачів ЗО.

7.1.3. Виконувати законні вимоги та розпорядження адміністрації та працівників ЗО.

7.1.4. Не створювати перепон належному виконанню адміністрацією,  працівниками ЗО їх службових обов’язків.

7.1.5. Зберігати черговість на прийомі до директора (за винятком осіб, яким надано право позачергового прийому).

7.1.6. Бережливо ставитися до майна  ЗО, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні навчального закладу.

7.2. Відвідувачам ЗО забороняється:

7.2.1.Знаходитися в службових приміщеннях або інших приміщеннях ЗО без дозволу на те адміністрації чи педагога.

7.2.2.Виносити з приміщення ЗО документи, інформації, які знаходяться на інформаційних стендах для ознайомлення.

7.2.3.Знімати зразки документів зі стенду, а також розташовувати на ньому оголошення не узгоджені з адміністрацією навчального закладу.

7.2.4.Приносити у ЗО алкогольні, наркотичні, вибухонебезпечні і легкозаймисті речовини, колючі та ріжучі предмети, вогнепальну та холодну зброю (крім осіб, котрим в установленому порядку дозволено зберігання та носіння табельної зброї та інших засобів), а також габаритні особисті речі.

7.2.5.Суворо забороняється куріння, вживання алкоголю та наркотичних речовин у приміщенні та на території ЗО. Інформація про дані правопорушення надається до правоохоронних органів.

7.2.6.Вести розмови з мобільного телефону в усіх приміщеннях, крім коридорів та вестибюля.

7.2.7.Входити до ЗО в стані алкогольного чи іншого сп’яніння, з домашніми тваринами, товарами для продажу, великогабаритними речами, а також в брудномуодязі.

7.2.8. Факти порушень громадського порядку і завдані збитки ЗО фіксуються в установленому порядку адміністрацією.

7.3. Відповідальність відвідувачів ЗО за порушення Порядку пропускного режиму та правил відвідування ЗО:

7.3.1.У випадку порушення відвідувачем ЗО пропускного режиму і правил поведінки йому робиться зауваження працівником ЗО  та може бути відмовлено у пропуску до приміщень закладу.

7.3.2.У випадках скоєння відвідувачами протиправних дій адміністрація ЗО повідомляє про це правоохоронні органи.

7.3.3.У випадку навмисного чи ненавмисного пошкодження або знищення майна ЗО на винних осіб згідно з чинним законодавством поряд із адміністративною або кримінальною відповідальністю покладається обов’язок відшкодування завданих збитків.

8. Порядок пропуску з табельною зброєю та іншими засобами,

забороненими без спеціального на те дозволу зберігання і носіння

8.1.Прохід осіб в приміщення ЗО з табельною зброєю і спеціальними засобами дозволяється:

8.1.1.Співробітникам міністерств і відомств України та їхніх підрозділів, де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків за наявності службового посвідчення.

8.1.2.Співробітникам і військовослужбовцям державних воєнізованих організацій України на період надзвичайних ситуацій у випадках посилення охорони будівлі або за спеціальним дозволом.

9. Порядок пропуску представників засобів масової інформації

9.1.Працівники засобів масової інформації, які прибувають до закладу з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються в будівлю ЗО за акредитаційними посвідченнями чи картками тимчасової акредитації, при наданні редакційного посвідчення, та супроводжуються до директора або особи, яка його заміщує.

9.2.Представники засобів масової інформації, які прибули на заходи, що проводяться в приміщенні або на території ЗО, з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються після пред’явлення документів, котрі підтверджують їх особу та супроводжуються до директора або особи, яка його заміщує.

10. Пропускний режим для осіб, задіяних у проведенні

ремонтно-будівельних робіт у приміщеннях або на території ЗО

Робітники і фахівці ремонтно-будівельних організацій пропускаються у приміщення (територію) ЗО для виконання ремонтно-будівельних робіт за розпорядженням директора або заступника директора з адміністративно-господарчої роботи.

11. Порядок пропуску на період надзвичайних ситуацій

або ліквідації аварійної ситуації

11.1.Пропускний режим в будівлю та на територію ЗО  на період надзвичайних ситуацій обмежується.

11.2. Після ліквідації надзвичайної (аварійної) ситуації поновлюється звичайна процедура пропуску, визначена Порядком.

12. Порядок евакуації учасників освітнього процесу

та відвідувачів ЗО з приміщень та порядок їхньої охорони

12.1.Порядок оповіщення учасників освітнього процесу та відвідувачів ЗО  при надзвичайних ситуаціях (пожежа, стихійне лихо, інформація про загрозу скоєння терористичного акту тощо) та порядок  охорони приміщень розробляються адміністрацією ЗО, відповідальними за ведення роботи з охорони праці, протипожежної  безпеки та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.

12.2.За встановленим сигналом оповіщення всі учасники освітнього процесу, відвідувачі, у т.ч. робітники, які здійснюють ремонтно-будівельні роботи в приміщеннях закладу, евакуюються з будівлі згідно з планом евакуації, що знаходиться в приміщенні ЗО на видному й доступному для відвідувачів місці.

12.3.Пропуск відвідувачів у приміщення ЗО припиняється.

12.4. Працівники і відповідальні особи здійснюють заходи із евакуації і забезпечення безпеки людей, що знаходяться в приміщеннях, згідно з інструкціями, а при прибутті співробітників відповідних служб для ліквідації надзвичайної ситуації,–  забезпечують їхній безперешкодний доступ у будівлю та на територію ЗО.

13.Контроль та відповідальність за організацію пропускного режиму в ЗО

13.1.Загальний контроль, керівництво та відповідальність за організацію пропускного режиму в ЗО, дотримання Порядку пропускного режиму та правил відвідування ЗО всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами  покладається на керівника ЗО.

13.2. Керівник ЗО наказом призначає відповідальних по закладу за дотримання  норм Порядку учасниками освітнього процесу та відвідувачами  відповідно до  розподілу обов’язків.

 

 

23.09.2015 13:29
Любов Володіна
095715
Напишіть свій коментар
Ваше ім'я
E-mail (не буде опублікований)
* Текст повідомлення
Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.