Головна   •Про нас   •Історія закладу   •Новини    •Навчально-виховна робота    •Методична робота    •Реєстрація до дитячого садка

 

Звіт директора

Херсонського спеціального

дитячого садка №8

Херсонської міської ради

за 2019/2020 навчальний рік

У 2019/2020 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання  методичної проблеми «Корекція порушень у розвитку та соціалізації дітей з метою їх інтеграції у загальноосвітній простір» та визначає основні завдання на 2019/2020 навчальний рік:

1.     Розпочати роботу з  провадження сучасних корекційних методик для розвитку дітей з комбінованими порушеннями.

2.     Продовжити роботу з підвищення ефективності самоосвітньої та творчої діяльності педагогів.

3.     Вдосконалювати роботу з формування позитивно – ціннісного ставлення до національної культури у повсякденному житті.

У дитячому садку працюють 29 педагогічних працівників і 22 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту.  Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:

Повна вища освіта – 25 (83,3%)

Базова вища освіта – 3 (9,9%)

Середня освіта – 1 (3,3%)

«спеціаліст» - 9 (30%)

«спеціаліст ІІ категорії» - 2 (6,7%)

«спеціаліст І категорії» - 2 (6,7%)

«спеціаліст вищої категорії» - 16 (53,4%)

Педагогічне звання мають 11 педагогів (36,7%), з них: «вихователь-методист»         - 6; «вчитель-методист» - 4, «практичний психолог-методист» - 1.

          Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей  молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 1, старшого віку – 2, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2020 складає – 86 дитини. Фактичне відвідування – 74.

         Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2019р.;  Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2016р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги:безкоштовнігурткидля дітей старшого віку:

-       «Народна мова - скринька золота» (з вивчення української мови)

-       «Дитина у світі дорожнього руху» (з вивчення правил дорожнього руху)

-       «Здоров’ячок» (з розвитку фізичних здібностей дітей)

-       «Цікавий фітбол»(з розвитку фізичних здібностей дітей)

Педагогічний колектив разом з батьками та дітьми брали активну участь у конкурсі на кращу екологічну сумку «Екосумка – стильна,модна. креативна», в міський Фестивалі для дошкільників «Літературні намистинки».

Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка брали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах:

-  у Міжнародних науково-практичних семінарах: XIVміжрегіональна науково-практична конференція «Актуальні питання дитячої неврології та реабілітації дітей з органічним ураженням ЦНС» на базі комунального закладу «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня»; круглий стіл «Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей з ООП в умовах загальноосвінього середовища» на базі Херсонського державного університету; в рамках IXМіжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета» в мікс-конференції на тему: «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку та  енергонезалежності України»; у роботі обласної творчої групи «Використання методик ранього розвитку в умовах закладу дошкільної освіти».

- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування», «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації»; авторські семінари О.Деркач «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку методами арт-педагогики та казкотерапії в умовах освітнього простору ЗДО», «Діагностика, корекція та гармонізація подружніх стосунців методом арт-терапії: діалог кольором»; навчальний тренінг С.Стужука «5 трендів сучасного публічного виступу»; практичний курс авторських ігрових технологій для дітей дошкільного віку М.М.Шуть «Ігрові технології сучасному закладі дошкільної освіти»; обласний навчально-практичний семінар «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати»; Школа професійної адаптації та наставництва; Школа іноваційних технологій «Упровадження іноваційних технологій для формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників»; мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни»; авторський семінар-тренінг М.М.Шуть  «Сучані ігротехнології в ЗДО»; інструктивно-методична нарада вихователів-методистів «Формування екологічного світогляду учасників освітнього процесу. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами в усіх учасників освітнього процесу»; інструктивно-методична нарада вихователів-методистів «Організація роботи в інклюзивній групі. Державна служба якості освіти: запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО», міський семінар практикум для вчителів-логопедів та дефектологів «Корекційна робота з дітьми із комбінованими розладами»; майстер-клас для музичних керівників «Музично-дидактичні ігри як засіб музично-рухового розвитку дошкільників»; майстер-клас для музичних керівників «Сучасні форми і методи організації музичних занять в ЗДО»; звітна конференція «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу». Вчителі-дефектологи закладу брали участь у міскій творчій групі «Індивідуальна робота з дітьми із уповільниним темпом розвитку пізнавальної сфери». За результатами роботи розроблена збірка, яка знаходиться на затвердженні ХДУ.

         Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: збірка обласної творчої групи «Всебічний розвиток дитини за педагогічною технологією Г.Домана», укладач – вихователь-методист Ведерникова Н.В., збірка «Використання методу сенсорної інтеграції у роботі з дітьми з важкими порушеннями у розвитку», укладач – вихователь     Кулявець Ж.В., стаття Лукашевич Н.В., Кулявець Ж.В «Використання метода сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з важкими порушення ми у розвитку» у збірці «Таврійський вісник освіти», стаття Ведерникової Н.В. «Використання кейс – технологій в роботі з дошкільниками із затримкою психічного розвитку».  У цьому навчальному році започаткована така форма роботи як розповсюдження досвіду роботи педагогів закладу через розміщення публікацій на інтернет-ресурсах: «Методичний портал» та «Всеосвіта». 30% педагогів опубліковали практичні матеріали з досвіду роботи, статті, презентації, конспекти занять.

         Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» та системи забезпечення безпеки і управління якостю на основі принципів НАССР, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.

Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.

         Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок,   електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.

 Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за 2019/2020 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на87%,що на 13% більше ніж у минулому році у зв’язку з покращення фінансування. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: масло вершкове та рослинне, сметана, сир твердий, борошно, крупи, цукор, хліб, кондиторські вироби, м'ясо, птиця, сухофрукти, овочі.  Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.

         Вивчення питання щодо задоволеності батьків організацією харчування у дитячому садку  показало, що 87% батьків воно повністю задовольняє;7% - задовольняє частково; 6% не задовольняє з причини того, що харчування у дитячому садку не враховує потреби дітей, які знаходяться на безлактозній та безглютеновійдієті.  Більшість батьків – 79% вказали, що їм не потрібна допомога щодо організації дитячого харчування вдома. 21% вказали, що така допомога їм потрібна у формі консультацій та рекомендацій.З батьками проведено тематичну консультацію «Харчування дитини вдома: корисні страви», практикум«Вітамінний кошик літа»,  досліди з продуктами харчування «Смак чи здоров’я?». Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.

Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців.  Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило, що більшість батьків хотіли б отримати від педагогів та фахівців дитячого садка консультативну (67%) та інформаційну (33%) допомогу. Діагностичну допомогу бажають отримати 31%. На питання «Які форми роботи з родиною ви вважаєте для себе найбільш цікавими та готові прийняти у них участь» більшість батьків відповіли, що вони надають перевагу індивідуальним консультаціям та рекомендаціям – 75%. Таку форму роботи як стендова інформація та рекомендації на сайті дитячого садка відмітили 55%; спілкування он-лайн у сервісі Viberобрали 23%. Дні відкритих дверей відмітили лише 9% батьків. Також, лише 10% респондентів  назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи. 

У квітні 2020 року практичним психологом Нечитайло Н.Є. було проведено опитування батьків «Дистанційна робота дитячого садка» з метою визначення емоційного стану батьків в умовах довготривалого карантину та думки батьків щодо організації дистанційної роботи дитячого садка. Опитування проводилося  поіменно, в  індивідуальній формі, в он-лайн режимі із застосуванням Googleформи. У опитуванні взяли участь 65% батьків закладу.

·     80% батьків вважають, що метою відвідування дитячого закладу дитиною є можливість отримувати корекційну допомогу спеціалістів, що свідчить про те, що батьки усвідомлюють провідну роль фахівців закладу у корекції розвитку їх малюків. Близько 17% батьків вважають основною метою відвідування спеціального дитячого садка соціальну адаптацію своєї дитини.

·     Щодо труднощів з взаємодії з дитиною під час карантину 30% батьків зазначили, що ніяких труднощів у них не виникало. 42 % підкреслили, що труднощі викликало те, що порушився режим дня дитини через, що і склалися проблеми у взаємодії з малюком. 20% батьків стикнулися з тим, що в умовах карантину дитина стала більш неспокійною та неорганізованою; ще 5% зазначили, що їм важко керувати поведінкою дитини. Інші, 3% не справляються з поведінкою дитини лише іноді.

·     Щодо методів та форм роботи, які використовують фахівці закладу у дистанційній роботі батьки відмітили, що  педагоги пропонують різноманітні завдання для спільного виконання з дітьми відповідно до навчальної програми у 79% випадків.  Батьки отримують:

- Рекомендації за допомогою запропонованих інтернет ресурсів (посилання на сторінки) – 53% респондентів;

- Консультативні корисні матеріали на сторінці «Фейсбук» та сайті дитячого садка – 51% батьків

- індивідуальні консультації за різноманітними питаннями та запитом – 20 %

Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:

·        Батьківські збори

·        Сумісні заняття дітей та батьків

·        Майстер-класи з виготовлення різноманітних виробів та прикрас

·        Робота консультпунктів «Готуємось до школи разом» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)

·        Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)

У 2019/2020 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази

Всього з червня 2019 року по травень 2020 було витрачено коштів:

бюджетних: 7807232 грн.

-         заробітна плата – 6195276 грн

-         комунальні послуги – 506532 грн (електроенергія, водопостачання та водовідведення, теплопостачання)

-         харчування дітей – 706440  грн

-         медикаменти – 1500 грн

-         деззасоби – 3200 грн

-         пірометр – 1600 грн

-         холодильна шафа – 31000 грн

-         обслуговування пожежної сигналізаціїї – 8400 грн

-         заміна системи теплопостачання – 280000 грн

-         інші – 13284 грн

позабюджетних: 140337 грн.

з них придбано:

-           будівельні матеріали – 21900 грн

-           миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 5300грн

-           порошок пральний – 1760 грн грн

-           інтернетпослуги – 2820 грн

методичнийкабінет:

-           шафа для посібників- 5000 грн

в групах:

-           меблі – 63002 грн

-           мякий інвентар – 8784 грн

-           заміна дверей – 2500 грн

-           заміна осітлюючих ламп на світлодіодні – 4600 грн

-           натяжні стелі – 9200 грн

-           іграшки, дидактичний матеріал – 9000 грн

-           мякі крісла – 1521 грн

-           пожежний рукав - 600 грн

-           інше – 4350 грн

Станом на 01.06.2020на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 2000грн,

з них витрачено:

-           охорона – 1800 грн

-           будівельні матеріали – 5370 грн

-           повірка вагів – 825 грн

-           заземлення – 500 грн

У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік потребує подальшого поповнення матеріально-технічна база – технічні засоби (обладнання для ресурсної кімнати, ламінатор, акустична система для музичної зали); варто приділити увагу формуванню інноваційної культури педагогів; потребує уваги впровадження сучасних корекційних методик для дітей з комбінованими порушеннями;необхідне подальше вдосконалення роботи з виховання національної культури та любові до рідного краю у повсякденному житті.

Директор  д/с №8                                                                         А.Л. Чурай

 

Травень 2020 р.

Витрачено коштів за травень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 639254 грн.

Нарахування на заробітну плату - 134883 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Вивіз сміття - 602 грн

інші послуги - 880 грн

Пірометр - 1900 грн

Дезінфекційні засоби - 3200 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 247 грн.

Дезінфекційні засоби - 4640 грн

Благодійний фонд Ігоря Колихаєва надав:

Дезінфекційні засоби - 4500 грн

Станом на 01.06.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 2000 грн, з них витрачено:

Ремонт пожежної сигналізації - 715 грн

Послуги з охорони - 200 грн.

 

Квітень 2020 р.

Витрачено коштів за квітень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 405438 грн.

Нарахування на заробітну плату - 91983 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Опалення - 39393 грн

Електроенергія - 14734 грн

інші послуги - 800 грн

позабюджетних:

двірне полотно - 549 грн

завіса універсальна (2 шт) - 75,38 грн

 

Березень 2020 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 428213 грн.

Нарахування на заробітну плату - 92771 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Опалення - 62641 грн

Електроенергія - 14741 грн

Вивіз сміття - 779 грн

інші послуги - 2561 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 232 грн.

Станом на 01.04.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -   грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Будівельні матеріали - 5370 грн

Світильник ЛЕД (6 гр.) - 275 грн

Світильник ЛЕД (2 шт, 7 гр.) - 430 грн

 

Лютий 2020 р.

Витрачено коштів за лютий місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 412873 грн.

Нарахування на заробітну плату - 91358 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Харчування дітей - 5700 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Вивіз сміття - 445 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 232 грн.

Станом на 01.03.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  9012 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Січень 2020 р.

Витрачено коштів за січень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 401856 грн.

Нарахування на заробітну плату - 85634 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Харчування дітей - 40048 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 18850 грн

Вивіз сміття - 445 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 232 грн.

група №1: світильник наст.(4 шт) - 2800 грн

група №4: ковдра (12 шт) - 1620 грн

                  наматрацник (12 шт) - 1500 грн

група №5; наматрацник (12 шт) - 1500 грн

група №6; паркан декоративний - 800 грн

пральня; порошок-автомат - 155 грн

Станом на 01.02.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  6512 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Грудень 2019 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 431391 грн.

Нарахування на заробітну плату - 91629 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей -  грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 11901 грн

Вивіз сміття - 891 грн

Інші послуги - 745 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

Група №5:

стільці дитячі (12 шт) - 4560 грн

Група №2:

шафа (4 шт) - 10240 грн

доріжка гімнастична - 869 грн

доріжка (4м х 2 м) - 1029 грн

набір дитячий ігровий спортивний - 400 грн

Станом на 01.01.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5737 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Листопад 2019 р.

Витрачено коштів за листопад місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  386112 грн.

Нарахування на заробітну плату - 81426 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 32640 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 12981 грн

Вивіз сміття - 445 грн

Інші послуги - 124 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

шафа для посібників - 5000 грн

клей ПВА - 39.2 грн

тумба з мийкою (гр.№1) - 3600 грн

лампи діодні 12 Вт (2 шт) - 100 грн

лампи діодні 10 Вт - 38 грн

лампи діодні 8 Вт - 35 грн

телевізор (гр.№4) - 2500 грн

м'яке крісло "груша" - 1521 грн

кастрюля нерж.(6 штук) - 720 грн

Станом на 01.12.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5037 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Жовтень 2019 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  444853 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 34680 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 31152 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 12539 грн.

Оплата електроенергії - 18168 грн

Вивіз сміття - 446 грн

позабюджетних:

дезинфікуючі миючі засоби - 4086 грн

заміна труб опалення - 4329 грн

Інтернетпослуги - 202 грн.

група №6:

шафа для одягу - 2100 грн

шафа для посібників - 2200 грн

шафа господарча - 2000

ковдри (11 шт) - 1584 грн

стільці дитячі (24 шт) - 3240 грн

Станом на 01.11.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5679 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Вересень 2019 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  435156 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 32640 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв –  1875 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1013 грн.

Оплата електроенергії - 862 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

натяжна стеля (гр. №8) - 11477 грн

заміна дверей, електрики, поклейка шпалер (гр. №8) - 5028 грн

шафи дитячі для роздягальні (гр. №6) - 4126 грн

Станом на 01.10.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  8282 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

2019 рік

Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2019 рік переглянути
Додаток 1 до лімітної довідки бюджетних асигнувань на 2019 рік енергоносіїв у фізичних обсягах переглянути
Кошторис на 2019 рік переглянути кошторис - продовження переглянути
План асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік переглянути
План асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік переглянути
 

 

Звіт директора

Херсонського спеціального

дитячого садка №8

Херсонської міської ради

за 2018/2019 навчальний рік

            У 2018/2019 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання  методичної проблеми «Оптимізація соціальної ситуації розвитку розумово відсталої дитини шляхом диференціації корекційного навчання та виховання» та визначив завдання:

1.     Розпочати роботу з формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.

2.     Продовжити роботу з формування позитивно–ціннісного ставлення до національної культури у процесі ігрової діяльності.

3.     Вдосконалювати роботу з корекції пізнавальної сфери дошкільників з когнітивними порушеннямиза допомогою розвиваючих методик.

         Заклад проводив соціально-педагогічний патронат у мікрорайоні на закріпленій території. Кількість дітей, які знаходилися на обліку склала 276 осіб. З них: від 0 до 1року – 35; від 1 до 2 років – 27; від 2 до 3років – 50; від 3 до 4 років – 55; від 4 до 5 років – 59; від 5 до 7 років – 50.Кількість дітей, охоплених дошкільною освітою– 128; кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом– 47, з них від 5 до 7 років - 9.На базі закладу протягом року працював консультативний пункт для батьків дітей, які не відвідують дитячі садки.

У дитячому садку працюють 30 педагогічних працівників і 22 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту.  Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:

Повна вища освіта – 26 (86,8%)

Базова вища освіта – 3 (9,9%)

Середня освіта – 1 (3,3%)

«спеціаліст» - 10 (33,3%)

«спеціаліст ІІ категорії» - 4 (13,3%)

«спеціаліст І категорії» - 2 (6,7%)

«спеціаліст вищої категорії» - 14 (46,7%)

Педагогічне звання мають 11 педагогів (36,7%), з них: «вихователь-методист»         - 6, «старший вчитель» - 1; «вчитель-методист» - 3, «практичний психолог-методист» - 1.

          Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей  молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 2, старшого віку – 1, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2019 складає – 92 дитини. Фактичне відвідування – 74.

         Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2013р.;  Програмою розвитку дітейдошкільного вікузі спектром аутичних порушень / Науковий редактор та упорядник Д.І.Шульженко. – Київ, 2013р.; Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2013р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги:безкоштовнігурткидля дітей старшого віку:

-       «Народна мова - скринька золота» (з вивчення української мови)

-       «Дитина у світі дорожнього руху» (з вивчення правил дорожнього руху)

-       «Ремесло – це гарне діло» ( з народознавства)

-       «Здоров’ячок» (з розвитку фізичних здібностей дітей)

-       «Цікавий фітбол»(з розвитку фізичних здібностей дітей)

Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка приймали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах:

-  у Міжнародних науково-практичних семінарах: ІІІ міжнародна наукова конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень» у м. Києві на базі Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова (03.04.2019); XIIIміжрегіональна науково-практична конференція «Актуальні питання дитячої неврології» на базі комунального закладу «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня»; семінар «Нейропсихологічна діагностика і корекція розвитку дитини» у м. Одеса (22.11.2018), в рамках VІІІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета» в мікс-конференції на тему: «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку та  енергонезалежності України» (21.11.2018),  Фестиваль «Перспектива» (м. Коблєво, 14-19.06.2019).

- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування» (25.09.2018), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (25.09.2018); семінар Л.Шульги «Барвиста радість. Практичні аспекти упровадження нетрадиційних технік зображення з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку» (29.10.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (22.10.2018); краєзнавчо-історичний проект-2 «Час дізнатися більше. Херсон та Херсонщина» (09.11.2018); обласний науково-практичний семінар «Інтерактивні технології методичної роботи з педагогічними кадрами в ЗДО» (13.11.2018); Ресурсний центр «Формування основ здорового способу життя суб’єктів освітнього простору ЗДО: хортинг без кордонів» (14.11.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (20.11.2018); мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни», 21.11.2018; Ресурсний центр «Участь у різного рівня проектах як засіб розвитку професійної компетенції фахівця дошкільної освіти» (06.12.2018); Країна on-line «Особистість. Шляхом самостворення – до вершин спортивної майстерності» (07.12.2018); авторський семінар-тренінг О.Аксьонової «Школа розумного руху» (11.12.2018); семінар-практикум «Корекційна робота з дітьми із синдромом Дауна» (12.12.2018); Школа професійного зростання «Раннє виявлення дітей з ООП в роботі практичного психолога ЗДО» (27.02.2018); методичне об’єднання вихователів-методистів «Забезпечення здобуття дітьми дошкільної освіти: основні завдання» (10.01.2019); методичне об’єднання вчителів-логопедів та дефектологів «Наступність дошкільної та шкільної освіти» (16.01.2019);

Ресурсний центр «Логіко-математичний розвиток дошкільників (за програмою Л.Зайцевої)» (16.01.2019); Країна on-line «Особистість. Використання засобів мнемотехніки в формуванні мовленнєвої компетентності дітей» (18.01.2019); Ресурсний центр. Авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології управління ЕQ» (01.02.2019), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (01.02.2019); майстер-клас для музичних керівників «Музично-дидактичні ігри як засіб музично-рухового розвитку дошкільників» (05.02.2019); методичний дайджест «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Комплексне вивчення стану освітнього процесу» (13.02.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Тематичне вивчення стану освітнього процесу» (15.03.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Вибірковий, оперативний, персональний контроль» (26.03.2019); Країна on-line «Особистість. Сміхотерапія як засіб формування мовленнєвої компетенції дошкільників» (28.03.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Теоретичні та методологічні засади реалізації виховного потенціалу мультимодальної арт-педагогики та казкотерапії в умовах освітнього простору ЗДО» (05.04.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Негативні життєві сценарії та їх корекція. Робота із заборонними підсвідомими програмами» (05.04.2019); майстер-клас для музичних керівників «Сучасні форми і методи організації музичних занять в ЗДО» (09.04.2019); Школа професійної адаптації та наставництва (18.04.2019); методичний міст «Наступність» (23.04.2019); тематична консультація щодо проведення естафет конкурсу «Крок до Олімпу», 25.04.2019; звітна конференція «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу» (15.05.2019); інструктивно-методична нарада для вихователів-методистів «Оновлення векторів у методичній роботі. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами в усіх учасників освітнього процесу: факти, результати, виклики. Оздоровлювальна робота з дітьми влітку» (28.05.2019).

         Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: збірка «Взаємозв’язок дитячого садка та родини у формуванні сталого розвитку дитини з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь     Дерев’янко Г.О., збірка «Система роботи з формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь        Дорошенко Г.А., стаття «Профілактика професійної дезадаптації педагогів системи соціальної освіти» у збірці «Таврійський вісник освіти», практичний психолог Нечитайло Н.Є.; стаття «Формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями засобами практичної діяльності» у збірці матеріалів                         VIIІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета», вихователь Дерев’янко Г.О.

         Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.

Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.

         Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок,   електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.

 Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за 2018/2019 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на74%,що на 12% менше ніж у минулому році у зв’язку з недостатнім фінансуванням. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: масло вершкове та рослинне, борошно, крупи, цукор, хліб, птиця, сухофрукти.  Недовиконувалися норми щодо овочів та фруктів, сира, сира твердого, риби у зв’язку зі збільшенням цін. Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.

         Вивчення питання щодо задоволеності батьків організацією харчування у дитячому садку  показало, що 70% батьків воно повністю задовольняє;17% - задовольняє частково; 13% не задовольняє з причини того, що харчування у дитячому садку не враховує потреби дітей, які знаходяться на безлактозній та безглютеновійдієті.  Більшість батьків – 64% вказали, що їм не потрібна допомога щодо організації дитячого харчування вдома. 36% вказали, що така допомога їм потрібна у формі консультацій та рекомендацій.З батьками проведено тематичну консультацію «Вплив культури харчування на здоров’я дитини», практикум«Продукти харчування для зміцнення імунітету дитини взимку», досліди з продуктами харчування «Смак чи здоров’я?». Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.

Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців.  Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило, що більшість батьків хотіли б отримати від педагогів та фахівців дитячого садка інформаційну (59% - 32 особи) та консультативну (53% - 29 осіб) допомогу. Діагностичну допомогу бажають отримати 35% (19 чоловік). На питання «Які форми роботи з родиною ви вважаєте для себе найбільш цікавими та готові прийняти у них участь» більшість батьків відповіли, що вони надають перевагу індивідуальним консультаціям та рекомендаціям – 72% (39 осіб). 48% (26 осіб) відмітили таку форму роботи як стендова інформація та рекомендації на сайті дитячого садка; 13% (7 осіб) обрали спілкування он-лайн у сервісі Viber. Дні відкритих дверей відмітили лише 11% батьків (6 чоловік). Також, лише 11% респондентів (6 осіб) назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи. 

Більшість батьків 75% (41 особа) вважають, що у закладі потрібно розвивати систему надання додаткових освітніх послуг. 20% (11 осіб) вказали, що система платних послуг їм недоступна у зв’язку з важким матеріальним становищем сім’ї.  І лише 5% опитаних (2 людини) виказали думку, що додаткові послуги непотрібні, так як можуть викликати перевантаження дитини. Також у процесі анкетування з’ясувалось, що 59% (31 особа) дітей отримують додаткові платні послуги поза дитячим садком у інших приватних структурах міста: гуртках, центрах розвитку дитини.

Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:

·        Батьківські збори

·        Сумісні заняття дітей та батьків

·        Робота консультпунктів «На порозі шкільного життя», «Посмішка малюка» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)

·        Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)

У 2018/2019 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази

Всього з червня 2018 року по травень 2019 було витрачено коштів:

бюджетних:  7486419.905 грн.

-         заробітна плата – 5282396 грн

-         комунальні послуги – 510892 грн (електроенергія, водопостачання та водовідведення, теплопостачання)

-         харчування дітей – 339696  грн

-         медикаменти – 1500 грн

-         термомодернізація будівлі (утеплення фасаду) – 1302101.905 грн

-         обслуговування пожежної сигналізаціїї – 6132 грн

-         ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

-         інші – 1645 грн

позабюджетних:  103251 грн.

з них придбано:

-           будівельні матеріали – 4521 грн

-           екранний радіатор (решітка на батареї - 7 шт) - 2079,42 грн

-           бокс пластиковий (23 л - 3 шт) - 387,9 грн

-           тюль біла 1,5х2,0м (коридор - 4 шт) - 720 грн

-           миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 2990 грн

-           жалюзі  – 500 грн

-           порошок пральний – 2700 грн

-           інтернетпослуги – 2455 грн

музична зала:

-           ламбрекен зелений- 1105 грн

-           жалюзі (6 шт) – 4500 грн

-           штора зелена 9,0х3,5м - 1700 грн

харчоблок:

-           електромясорубка - 950 грн

-           карниз пластиковий (для кухні - 2 шт) - 200 грн

спортивна зала:

-           будівельні матеріали - 4177 грн

-           захисний щит для стіни - 1300 грн

-           врізний замок з ручкою - 195 грн

-           замок накладний на двері спортивної зали - 150 грн

музичний кабінет:

-           двірне полотно в - 549 грн

медичначастина:

-           профіль для гіпсу (перетинка) (4 шт) - 95,6 грн

методичнийкабінет:

-           МФО - 4000 грн

-           група №1:

-           рушники дитячі (12 шт) - 600 грн

-           рушникотримач - 1900 грн

-           шафа для посуду - 2000 грн

-           шафа-пенал кухонний - 1800 грн

група №2:

-           тумба кухонна підвісна - 1500 грн

-           шафа для посуду - 1800 грн

-           телевізор (подарунок від ПП) - 8799 грн

-           полички (4 шт) - 477 грн

група №3:

-           шафа для посуду - 1800 грн

-           конвектор електричний - 1473 грн

група №4:

-           жалюзі (3 вікна) – 2100 грн

група№5:

-           будівельні матеріали - 20769 грн (ремонт санітарної кімнати)

-           комплект дитячих меблів - 1930 грн

група№6:

-           приліжкові килимки (бежево-коричневі - 7 шт) - 675 грн

-           килимок-доріжка (бежево-коричнева) - 882 грн

-           килимок-доріжка "Колібрі" 4,0х2,8м - 4045 грн

-           комплект дитячих меблів - 1760 грн

група№7:

-           монітор - 2000 грн

-           процесор – 2500грн

-           клавіатура - 200 грн

-           колонки - (2 шт) - 150 грн

-           МФО - 3100 грн

-           компютерна мишка - 100 грн

-           комплект дитячих меблів - 1760 грн 

Станом на 01.05.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4836грн,

з них витрачено:

-           охорона – 1000 грн

-         двірне полотно ПВХ (кабінет музкерівників)- 749 грн

-         двірне полотно "Лілу" (2 шт) (кабінет вихователя-методиста)- 1665 грн

-         пензлик малярський плаский Стандарт - 3,41 грн

-         пензлик малярський плаский Чемпіон - 8,33 грн

-         емаль Зебра - 50 грн

-         петля (6 шт) - 205,95 грн

-         замок врізний (2 шт) - 404,98 грн

-         лиштва (стоєва) (2 шт) - 380,2 грн

-         ручка-засув - 141,67 грн

-           гіпсокартон 2,5х12,5м 12,5мм - 869 грн

-           профіль 3м (16 шт) - 523 грн

-           двірне полотно (2 шт) - 915 грн

-           петля універсальна (4 шт) - 141 грн

-           ручка двірна (2 шт) - 317 грн

-           механізм міжкімнатний (2 шт) - 92 грн

-           плитка для полу (8 шт) -1067 грн

-           клей для плитки (5 шт) - 355 грн

-           ізогіпс (2 шт) -193 грн

-           сатенгіпс (2 шт) - 188 грн

-           гіпсокартон (6 шт) - 161 грн

-           саморіз (1000 шт) - 124 грн

 

У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік потребує подальшого поповнення матеріально-технічна база – технічні засоби (обладнання для створення ресурсної кімнати, ламінатор, акустична система для музичної зали); варто приділити увагу впровадженню сучасних корекційних методик для дітей з комбінованими порушеннями; потребує уваги підвищення ефективності самоосвітньої та творчої діяльності  педагогів;необхідне подальше вдосконалення роботи з формування позитивно-ціннісного ставлення до національної культури у повсякденному житті.

 

Директор  д/с №8                                                                          А.Л. Чурай

 

 

2018 рік

Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2018 рік переглянути
 
Кошторис на 2018 рік переглянути кошторис - продовження переглянути
 
План асигнувань загального фонду бюджету на 2018 рік переглянути
 
План асигнувань загального фонду бюджету на 2018 рік переглянути
 
Додаток 1 до лімітної довідки бюджетних асигнувань на 2018 рік енергоносіїв у фізичних обсягах переглянути