Головна   •Про нас   •Історія закладу   •Новини    •Навчально-виховна робота    •Методична робота    •Реєстрація до дитячого садка

Листопад 2019 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  386112 грн.

Нарахування на заробітну плату - 81426 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 32640 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 12981 грн

Вивіз сміття - 445 грн

Інші послуги - 124 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

шафа для посібників - 5000 грн

клей ПВА - 39.2 грн

тумба з мийкою (гр.№1) - 3600 грн

лампи діодні 12 Вт (2 шт) - 100 грн

лампи діодні 10 Вт - 38 грн

лампи діодні 8 Вт - 35 грн

телевізор (гр.№4) - 2500 грн

м'яке крісло "груша" - 1521 грн

кастрюля нерж.(6 штук) - 720 грн

Станом на 01.12.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5037 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Жовтень 2019 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  444853 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 34680 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 31152 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 12539 грн.

Оплата електроенергії - 18168 грн

Вивіз сміття - 446 грн

позабюджетних:

дезинфікуючі миючі засоби - 4086 грн

заміна труб опалення - 4329 грн

Інтернетпослуги - 202 грн.

група №6:

шафа для одягу - 2100 грн

шафа для посібників - 2200 грн

шафа господарча - 2000

ковдри (11 шт) - 1584 грн

стільці дитячі (24 шт) - 3240 грн

Станом на 01.11.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5679 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Вересень 2019 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  435156 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 32640 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв –  1875 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1013 грн.

Оплата електроенергії - 862 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

натяжна стеля (гр. №8) - 11477 грн

заміна дверей, електрики, поклейка шпалер (гр. №8) - 5028 грн

шафи дитячі для роздягальні (гр. №6) - 4126 грн

Станом на 01.10.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  8282 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

2019 рік

Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2019 рік переглянути
Додаток 1 до лімітної довідки бюджетних асигнувань на 2019 рік енергоносіїв у фізичних обсягах переглянути
Кошторис на 2019 рік переглянути кошторис - продовження переглянути
План асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік переглянути
План асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік переглянути
 

Серпень 2019 р.

Витрачено коштів за серпень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 286115 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 28560 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1323 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 938 грн.

Оплата електроенергії - 385 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 202 грн.

Станом на 01.09.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 6682 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

 

Червень 2019 р.

Витрачено коштів за червень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 793499 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 28560 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 16447 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 2374 грн.

Оплата електроенергії - 14073 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 202 грн.

Станом на 01.07.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 8451 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Звіт директора

Херсонського спеціального

дитячого садка №8

Херсонської міської ради

за 2018/2019 навчальний рік

 

            У 2018/2019 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання  методичної проблеми «Оптимізація соціальної ситуації розвитку розумово відсталої дитини шляхом диференціації корекційного навчання та виховання» та визначив завдання:

1.     Розпочати роботу з формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.

2.     Продовжити роботу з формування позитивно–ціннісного ставлення до національної культури у процесі ігрової діяльності.

3.     Вдосконалювати роботу з корекції пізнавальної сфери дошкільників з когнітивними порушеннямиза допомогою розвиваючих методик.

         Заклад проводив соціально-педагогічний патронат у мікрорайоні на закріпленій території. Кількість дітей, які знаходилися на обліку склала 276 осіб. З них: від 0 до 1року – 35; від 1 до 2 років – 27; від 2 до 3років – 50; від 3 до 4 років – 55; від 4 до 5 років – 59; від 5 до 7 років – 50.Кількість дітей, охоплених дошкільною освітою– 128; кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом– 47, з них від 5 до 7 років - 9.На базі закладу протягом року працював консультативний пункт для батьків дітей, які не відвідують дитячі садки.

У дитячому садку працюють 30 педагогічних працівників і 22 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту.  Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:

Повна вища освіта – 26 (86,8%)

Базова вища освіта – 3 (9,9%)

Середня освіта – 1 (3,3%)

«спеціаліст» - 10 (33,3%)

«спеціаліст ІІ категорії» - 4 (13,3%)

«спеціаліст І категорії» - 2 (6,7%)

«спеціаліст вищої категорії» - 14 (46,7%)

Педагогічне звання мають 11 педагогів (36,7%), з них: «вихователь-методист»         - 6, «старший вчитель» - 1; «вчитель-методист» - 3, «практичний психолог-методист» - 1.

          Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей  молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 2, старшого віку – 1, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2019 складає – 92 дитини. Фактичне відвідування – 74.

         Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2013р.;  Програмою розвитку дітейдошкільного вікузі спектром аутичних порушень / Науковий редактор та упорядник Д.І.Шульженко. – Київ, 2013р.; Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2013р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги:безкоштовнігурткидля дітей старшого віку:

-       «Народна мова - скринька золота» (з вивчення української мови)

-       «Дитина у світі дорожнього руху» (з вивчення правил дорожнього руху)

-       «Ремесло – це гарне діло» ( з народознавства)

-       «Здоров’ячок» (з розвитку фізичних здібностей дітей)

-       «Цікавий фітбол»(з розвитку фізичних здібностей дітей)

Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка приймали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах:

-  у Міжнародних науково-практичних семінарах: ІІІ міжнародна наукова конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень» у м. Києві на базі Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова (03.04.2019); XIIIміжрегіональна науково-практична конференція «Актуальні питання дитячої неврології» на базі комунального закладу «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня»; семінар «Нейропсихологічна діагностика і корекція розвитку дитини» у м. Одеса (22.11.2018), в рамках VІІІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета» в мікс-конференції на тему: «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку та  енергонезалежності України» (21.11.2018),  Фестиваль «Перспектива» (м. Коблєво, 14-19.06.2019).

- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування» (25.09.2018), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (25.09.2018); семінар Л.Шульги «Барвиста радість. Практичні аспекти упровадження нетрадиційних технік зображення з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку» (29.10.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (22.10.2018); краєзнавчо-історичний проект-2 «Час дізнатися більше. Херсон та Херсонщина» (09.11.2018); обласний науково-практичний семінар «Інтерактивні технології методичної роботи з педагогічними кадрами в ЗДО» (13.11.2018); Ресурсний центр «Формування основ здорового способу життя суб’єктів освітнього простору ЗДО: хортинг без кордонів» (14.11.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (20.11.2018); мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни», 21.11.2018; Ресурсний центр «Участь у різного рівня проектах як засіб розвитку професійної компетенції фахівця дошкільної освіти» (06.12.2018); Країна on-line «Особистість. Шляхом самостворення – до вершин спортивної майстерності» (07.12.2018); авторський семінар-тренінг О.Аксьонової «Школа розумного руху» (11.12.2018); семінар-практикум «Корекційна робота з дітьми із синдромом Дауна» (12.12.2018); Школа професійного зростання «Раннє виявлення дітей з ООП в роботі практичного психолога ЗДО» (27.02.2018); методичне об’єднання вихователів-методистів «Забезпечення здобуття дітьми дошкільної освіти: основні завдання» (10.01.2019); методичне об’єднання вчителів-логопедів та дефектологів «Наступність дошкільної та шкільної освіти» (16.01.2019);

Ресурсний центр «Логіко-математичний розвиток дошкільників (за програмою Л.Зайцевої)» (16.01.2019); Країна on-line «Особистість. Використання засобів мнемотехніки в формуванні мовленнєвої компетентності дітей» (18.01.2019); Ресурсний центр. Авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології управління ЕQ» (01.02.2019), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (01.02.2019); майстер-клас для музичних керівників «Музично-дидактичні ігри як засіб музично-рухового розвитку дошкільників» (05.02.2019); методичний дайджест «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Комплексне вивчення стану освітнього процесу» (13.02.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Тематичне вивчення стану освітнього процесу» (15.03.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Вибірковий, оперативний, персональний контроль» (26.03.2019); Країна on-line «Особистість. Сміхотерапія як засіб формування мовленнєвої компетенції дошкільників» (28.03.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Теоретичні та методологічні засади реалізації виховного потенціалу мультимодальної арт-педагогики та казкотерапії в умовах освітнього простору ЗДО» (05.04.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Негативні життєві сценарії та їх корекція. Робота із заборонними підсвідомими програмами» (05.04.2019); майстер-клас для музичних керівників «Сучасні форми і методи організації музичних занять в ЗДО» (09.04.2019); Школа професійної адаптації та наставництва (18.04.2019); методичний міст «Наступність» (23.04.2019); тематична консультація щодо проведення естафет конкурсу «Крок до Олімпу», 25.04.2019; звітна конференція «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу» (15.05.2019); інструктивно-методична нарада для вихователів-методистів «Оновлення векторів у методичній роботі. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами в усіх учасників освітнього процесу: факти, результати, виклики. Оздоровлювальна робота з дітьми влітку» (28.05.2019).

         Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: збірка «Взаємозв’язок дитячого садка та родини у формуванні сталого розвитку дитини з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь     Дерев’янко Г.О., збірка «Система роботи з формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь        Дорошенко Г.А., стаття «Профілактика професійної дезадаптації педагогів системи соціальної освіти» у збірці «Таврійський вісник освіти», практичний психолог Нечитайло Н.Є.; стаття «Формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями засобами практичної діяльності» у збірці матеріалів                         VIIІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета», вихователь Дерев’янко Г.О.

         Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.

Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.

         Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок,   електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.

 Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за 2018/2019 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на74%,що на 12% менше ніж у минулому році у зв’язку з недостатнім фінансуванням. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: масло вершкове та рослинне, борошно, крупи, цукор, хліб, птиця, сухофрукти.  Недовиконувалися норми щодо овочів та фруктів, сира, сира твердого, риби у зв’язку зі збільшенням цін. Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.

         Вивчення питання щодо задоволеності батьків організацією харчування у дитячому садку  показало, що 70% батьків воно повністю задовольняє;17% - задовольняє частково; 13% не задовольняє з причини того, що харчування у дитячому садку не враховує потреби дітей, які знаходяться на безлактозній та безглютеновійдієті.  Більшість батьків – 64% вказали, що їм не потрібна допомога щодо організації дитячого харчування вдома. 36% вказали, що така допомога їм потрібна у формі консультацій та рекомендацій.З батьками проведено тематичну консультацію «Вплив культури харчування на здоров’я дитини», практикум«Продукти харчування для зміцнення імунітету дитини взимку», досліди з продуктами харчування «Смак чи здоров’я?». Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.

Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців.  Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило, що більшість батьків хотіли б отримати від педагогів та фахівців дитячого садка інформаційну (59% - 32 особи) та консультативну (53% - 29 осіб) допомогу. Діагностичну допомогу бажають отримати 35% (19 чоловік). На питання «Які форми роботи з родиною ви вважаєте для себе найбільш цікавими та готові прийняти у них участь» більшість батьків відповіли, що вони надають перевагу індивідуальним консультаціям та рекомендаціям – 72% (39 осіб). 48% (26 осіб) відмітили таку форму роботи як стендова інформація та рекомендації на сайті дитячого садка; 13% (7 осіб) обрали спілкування он-лайн у сервісі Viber. Дні відкритих дверей відмітили лише 11% батьків (6 чоловік). Також, лише 11% респондентів (6 осіб) назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи. 

Більшість батьків 75% (41 особа) вважають, що у закладі потрібно розвивати систему надання додаткових освітніх послуг. 20% (11 осіб) вказали, що система платних послуг їм недоступна у зв’язку з важким матеріальним становищем сім’ї.  І лише 5% опитаних (2 людини) виказали думку, що додаткові послуги непотрібні, так як можуть викликати перевантаження дитини. Також у процесі анкетування з’ясувалось, що 59% (31 особа) дітей отримують додаткові платні послуги поза дитячим садком у інших приватних структурах міста: гуртках, центрах розвитку дитини.

Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:

·        Батьківські збори

·        Сумісні заняття дітей та батьків

·        Робота консультпунктів «На порозі шкільного життя», «Посмішка малюка» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)

·        Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)

У 2018/2019 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази

Всього з червня 2018 року по травень 2019 було витрачено коштів:

бюджетних:  7486419.905 грн.

-         заробітна плата – 5282396 грн

-         комунальні послуги – 510892 грн (електроенергія, водопостачання та водовідведення, теплопостачання)

-         харчування дітей – 339696  грн

-         медикаменти – 1500 грн

-         термомодернізація будівлі (утеплення фасаду) – 1302101.905 грн

-         обслуговування пожежної сигналізаціїї – 6132 грн

-         ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

-         інші – 1645 грн

позабюджетних:  103251 грн.

з них придбано:

-           будівельні матеріали – 4521 грн

-           екранний радіатор (решітка на батареї - 7 шт) - 2079,42 грн

-           бокс пластиковий (23 л - 3 шт) - 387,9 грн

-           тюль біла 1,5х2,0м (коридор - 4 шт) - 720 грн

-           миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 2990 грн

-           жалюзі  – 500 грн

-           порошок пральний – 2700 грн

-           інтернетпослуги – 2455 грн

музична зала:

-           ламбрекен зелений- 1105 грн

-           жалюзі (6 шт) – 4500 грн

-           штора зелена 9,0х3,5м - 1700 грн

харчоблок:

-           електромясорубка - 950 грн

-           карниз пластиковий (для кухні - 2 шт) - 200 грн

спортивна зала:

-           будівельні матеріали - 4177 грн

-           захисний щит для стіни - 1300 грн

-           врізний замок з ручкою - 195 грн

-           замок накладний на двері спортивної зали - 150 грн

музичний кабінет:

-           двірне полотно в - 549 грн

медичначастина:

-           профіль для гіпсу (перетинка) (4 шт) - 95,6 грн

методичнийкабінет:

-           МФО - 4000 грн

-           група №1:

-           рушники дитячі (12 шт) - 600 грн

-           рушникотримач - 1900 грн

-           шафа для посуду - 2000 грн

-           шафа-пенал кухонний - 1800 грн

група №2:

-           тумба кухонна підвісна - 1500 грн

-           шафа для посуду - 1800 грн

-           телевізор (подарунок від ПП) - 8799 грн

-           полички (4 шт) - 477 грн

група №3:

-           шафа для посуду - 1800 грн

-           конвектор електричний - 1473 грн

група №4:

-           жалюзі (3 вікна) – 2100 грн

група№5:

-           будівельні матеріали - 20769 грн (ремонт санітарної кімнати)

-           комплект дитячих меблів - 1930 грн

група№6:

-           приліжкові килимки (бежево-коричневі - 7 шт) - 675 грн

-           килимок-доріжка (бежево-коричнева) - 882 грн

-           килимок-доріжка "Колібрі" 4,0х2,8м - 4045 грн

-           комплект дитячих меблів - 1760 грн

група№7:

-           монітор - 2000 грн

-           процесор – 2500грн

-           клавіатура - 200 грн

-           колонки - (2 шт) - 150 грн

-           МФО - 3100 грн

-           компютерна мишка - 100 грн

-           комплект дитячих меблів - 1760 грн 

Станом на 01.05.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4836грн,

з них витрачено:

-           охорона – 1000 грн

-         двірне полотно ПВХ (кабінет музкерівників)- 749 грн

-         двірне полотно "Лілу" (2 шт) (кабінет вихователя-методиста)- 1665 грн

-         пензлик малярський плаский Стандарт - 3,41 грн

-         пензлик малярський плаский Чемпіон - 8,33 грн

-         емаль Зебра - 50 грн

-         петля (6 шт) - 205,95 грн

-         замок врізний (2 шт) - 404,98 грн

-         лиштва (стоєва) (2 шт) - 380,2 грн

-         ручка-засув - 141,67 грн

-           гіпсокартон 2,5х12,5м 12,5мм - 869 грн

-           профіль 3м (16 шт) - 523 грн

-           двірне полотно (2 шт) - 915 грн

-           петля універсальна (4 шт) - 141 грн

-           ручка двірна (2 шт) - 317 грн

-           механізм міжкімнатний (2 шт) - 92 грн

-           плитка для полу (8 шт) -1067 грн

-           клей для плитки (5 шт) - 355 грн

-           ізогіпс (2 шт) -193 грн

-           сатенгіпс (2 шт) - 188 грн

-           гіпсокартон (6 шт) - 161 грн

-           саморіз (1000 шт) - 124 грн

 

У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік потребує подальшого поповнення матеріально-технічна база – технічні засоби (обладнання для створення ресурсної кімнати, ламінатор, акустична система для музичної зали); варто приділити увагу впровадженню сучасних корекційних методик для дітей з комбінованими порушеннями; потребує уваги підвищення ефективності самоосвітньої та творчої діяльності  педагогів;необхідне подальше вдосконалення роботи з формування позитивно-ціннісного ставлення до національної культури у повсякденному житті.

 

Директор  д/с №8                                                                          А.Л. Чурай

 

Травень 2019 р.

Витрачено коштів за травень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 852446 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 28000 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10592 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1397 грн.

Оплата електроенергії - 9194 грн

позабюджетних:

Станом на 01.06.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  4837 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Квітень 2019 р.

Витрачено коштів за квітень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 436750  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 80862 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 8519 грн.

Оплата електроенергії - 17112 грн

Опалення - 54531 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

фарба (зелена, жовта, червона) (12 шт) - 1560 грн

фарба (синя, коричнева, біла, чорна) (15 шт) - 500 грн

пензлик маленький (4 шт) - 28 грн

пензлик великий (2 шт) - 70 грн

Станом на 01.05.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4836 грн,

Березень 2019 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 425589  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 88075 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1431 грн.

Оплата електроенергії - 12433 грн

Опалення - 74211 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

Станом на 01.04.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 8565 грн,

Лютий 2019 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 423170  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 87316 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 673 грн.

Оплата електроенергії - 12432 грн

Опалення - 74211 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

профіль для гіпсу (перетинка медичної частини) (4 шт) - 95,6 грн

плитка для підлоги між групами №4 і №5 (10 шт) - 254,4 грн

плитка для підлоги між групами №4 і №5 (10 шт) - 144 грн

замок накладний на двері спортивної зали - 150 грн

лак "Мальва" (фарбування дверей) - 70,6 грн

МФО (кабінет методиста) - 4000 грн

ламбрекен зелений - 1105 грн

комплект дитячих меблів (гр.№7) - 1760 грн 

комплект дитячих меблів (гр.№6) - 1760 грн

комплект дитячих меблів (гр.№5) - 1930 грн

Станом на 01.03.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 2600 грн,

Січень 2019 р.

Витрачено коштів за січень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 429618  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 66514 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 741 грн.

Оплата електроенергії - 15029 грн

Опалення - 50744 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

карниз пластиковий (для кухні - 2 шт) - 200 грн

тюль біла 1,5х2,0м (коридор - 4 шт) - 720 грн

полички (гр.№2 - 4 шт) - 477 грн

конвектор електричний (гр.№3) - 1473 грн

в групу №1:

рушникотримач - 1900 грн

шафа для посуду - 2000 грн

шафа-пенал кухонний - 1800 грн

в групу №6:

приліжкові килимки (бежево-коричневі - 7 шт) - 675 грн

килимок-доріжка (бежево-коричнева) - 882 грн

килимок-доріжка "Колібрі" 4,0х2,8м - 4045 грн

в групу №7:

монітор - 2000 грн

процесор - 2500

клавіатура - 200 грн

колонки - (2 шт) - 150 грн

МФО - 3100 грн

штора зелена 9,0х3,5м - 1700 грн

компютерна мишка - 100 грн

Станом на 01.02.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 5933,14 грн, з них витрачено:

гіпсокартон 2,5х12,5м 12,5мм - 869 грн

профіль 3м (16 шт) - 523 грн

двірне полотно (2 шт) - 915 грн

петля універсальна (4 шт) - 141 грн

ручка двірна (2 шт) - 317 грн

механізм міжкімнатний (2 шт) - 92 грн

плитка для полу (8 шт) -1067 грн

клей для плитки (5 шт) - 355 грн

ізогіпс (2 шт) -193 грн

сатенгіпс (2 шт) - 188 грн

гіпсокартон (6 шт) - 161 грн

саморіз (1000 шт) - 124 грн

Грудень 2018 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  401530 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 113009 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 589 грн.

Оплата електроенергії - 10932 грн

Опалення - 50744 грн

Інші послуги - 1189

Обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

телевізор в гр.№2 (подарунок від ПП) - 8799 грн

покриття для підлоги в гр.№8 (4х6,5) (подарунок депутата)

Станом на 01.01.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7662,18 грн, з них витрачено:

двірне полотно ПВХ (кабінет музкерівників)- 749 грн

двірне полотно "Лілу" (2 шт) (кабінет вихователя-методиста)- 1665 грн

пензлик малярський плаский Стандарт - 3,41 грн

пензлик малярський плаский Чемпіон - 8,33 грн

емаль Зебра - 50 грн

петля (6 шт) - 205,95 грн

замок врізний (2 шт) - 404,98 грн

лиштва (стоєва) (2 шт) - 380,20 грн

ручка-засув - 141,67 грн

Листопад 2018 р.

Витрачено коштів за листопад місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  396243 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 17046 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 740,78 грн.

Оплата електроенергії - 16305,36 грн

ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

грунтовка "Кварц" - 220 грн

рукавиці прогумовані - 13 грн

фарба "Коморт" - 250 грн

маркер - 8 грн

папір наждачний - 24 грн

ізогіпс (30 шт) - 123,70 грн

фарбник - 27,79 грн

фарба "Anserglob" (14 шт) - 390,90 грн

скотч паперовий - 63,98 грн

ізогіпс (30 шт) - 109,50 грн

сатенгіпс (25 шт) - 109,50 грн

скотч паперовий - 27,11 грн

ізогіпс (30 шт) - 109,50 грн

фарба "Anserglob" (28 шт) - 763,50 грн

грунтовка - 79,99 грн

сатенгіпс (25 шт) - 116,30 грн

ізогіпс (30 шт) - 247,40 грн

фарба структурна - 324 грн

двірне полотно в музичний кабінет - 549 грн

петля (2 шт) - 64,78 грн

фарбник синій - 27,79 грн

фарбник жовтий - 27,79 грн

фарбник персик - 27,79 грн

фарбник померанчевий - 27,79 грн

екранний радіатор (решітка на батареї - 7 шт) - 2079,42 грн

бокс пластіковий (23 л - 3 шт) - 387,90 грн

Станом на 01.12.2018 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 10102,63 грн, 

Жовтень 2018 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  459514,44 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 15915,55 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 757,62 грн.

Оплата електроенергії - 15157,93 грн

ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

електромясорубка на харчоблок - 950 грн

миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 2990 грн

емаль зелена (на двері харчоблоку) - 90 грн

фарба "Сніжка" - 178,20 грн

спортивна зала:

захисний щит для стіни - 1300 грн

врізний замок з ручкою - 195 грн

група №1:

рушники дитячі (12 шт) - 600 грн

група №2:

тумба кухонна підвісна - 1500 грн

шафа для посуду - 1800 грн

група №3:

шафа для посуду - 1800 грн

Станом на 01.11.2018 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7444,03 грн

Вересень 2018 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  380230 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 3953 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 50 грн.

Оплата електроенергії - 3903 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

Станом на 01.10.2018 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4744,03 грн

Серпень 2018 р.

Витрачено коштів за серпень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  220529 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 3754 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 354 грн.

Оплата електроенергії – 2945 грн

Інші послуги - 456 грн

Липень 2018 р.

Витрачено коштів за липень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  98336 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10514 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 522 грн.

Оплата електроенергії –  9992 грн

позабюджетних:

будівельні матеріали - 4177 грн (ремонт спортивної зали)

будівельні матеріали - 20769 грн (ремонт санітарної кімнати групи №5)

Червень 2018 р.

Витрачено коштів за червень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 758441 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 13341 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1785 грн.

Оплата електроенергії – 11556 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

2018 рік

Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2018 рік переглянути
 
Кошторис на 2018 рік переглянути кошторис - продовження переглянути
 
План асигнувань загального фонду бюджету на 2018 рік переглянути
 
План асигнувань загального фонду бюджету на 2018 рік переглянути
 
Додаток 1 до лімітної довідки бюджетних асигнувань на 2018 рік енергоносіїв у фізичних обсягах переглянути

 

Фінансова звітність

Звіт директора

Херсонського спеціального

дитячого садка № 8

Херсонської міської ради

за 2017/2018 навчальний рік

Чурай Алли Леонідівни

У 2017/2018 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання  методичної проблеми «Оптимізація соціальної ситуації розвитку розумово відсталої дитини шляхом диференціації корекційного навчання та виховання» та визначив завдання:

1.     Формувати позитивно – ціннісне ставлення до національної культури через ознайомлення з  традиціями рідного краю.

2.     Продовжити роботу з використання ефективних засобів та методів корекції пізнавальної сфери дошкільників з когнітивними порушеннями.

3.     Вдосконалювати екологічну компетентність дошкільників шляхом активізації розумово-пізнавальної діяльності.

Заклад проводив соціально-педагогічний патронат у мікрорайоні на закріпленій території. Кількість дітей, які знаходилися на обліку склала 339 осіб. З них: від 0 до 1року – 32; від 1 до 2 років – 36; від 2 до 3років – 61; від 3 до 4 років – 67; від 4 до 5 років – 63; від 5 до 7 років – 80.Кількість дітей, охоплених дошкільною освітою– 186; кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом– 51, з них від 5 до 7 років - 7.На базі закладу протягом року працював консультативний пункт для батьків дітей, які не відвідують дитячі садки.

У дитячому садку працюють 29 педагогічних працівника і 23 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту.  Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:

Повна вища освіта – 23 (79,3%)

Базова вища освіта – 5 (17,2%)

Середня освіта – 1 (3,4%)

«спеціаліст» - 11 (37,9%)

«спеціаліст ІІ категорії» - 3 (10,3%)

«спеціаліст І категорії» - 5 (17,2%)

«спеціаліст вищої категорії» - 11 (37,9%)

Педагогічне звання мають 10 педагогів (34,5%), з них: «вихователь-методист»         - 5 людини, «старший вчитель» - 1; «вчитель-методист» - 3, «практичний психолог-методист»-1.

          Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей  молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 1, старшого віку – 2, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2018 складає - 92. Фактичне відвідування – 87.

Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2013р.;  Програмою розвитку дітейдошкільного вікузі спектром аутичних порушень / Науковий редактор та упорядник Д.І.Шульженко. – Київ, 2013р.; Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2013р.; «Я відкриваю світ» Авторська програма творчої групи Херсонського спеціального дитячого садка №8 з соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку. – Херсон, 2011р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги відсутні.

Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка приймали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах.

         Участь закладу  у Всеукраїнських та обласних конференціях, фестивалях, конкурсах, на інтернет-порталі:

- у міжнародному науковому форумі "Науковці та освітяни України", 15.12.2017, (Подяка, Орден «Освітянська Слава»)

- у Всеукраїнських Фестивалях педагогічної майстерності: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України», 22-23.03.2018; Міжнародна науково-практична конференція «Еволюція психологічної культури людства в контексті сучасної «Картини світу», 11-12.04.2018; Фестиваль освітніх технологій «Перспектива-Миколаїв 2018», 31.05.2018-03.06.2018;

-  у Міжнародних науково-практичних семінарах: Науково-практичний семінар «Організація інклюзивної освіти в навчальних закладах» (за участю викладачів-науковців  університету м. Міннесота), 26.10.2017; VII МіжнароднийЕкологічний Форум «Чистий ГОРОД. Чиста РІКА. Чиста ПЛАНЕТА», 16-17.11.2017; Міжнародна науково-практична конференція «Еволюція психологічної культури людства в контексті сучасної «Картини світу», 11-12.04.2018; Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України», 22-23.03.2018; Фестиваль освітніх технологій «Перспектива-Миколаїв 2018», 31.05.2018-03.06.2018

- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: Презентація досвіду роботи педагогів закладу для курсантів КВНЗ «ХАНО» (завідувачів та вихователів-методистів), 27.09.2017; Ярмарок психологічних технологій «ФаМіЛя», 30.09.2017; Авторський семінар Н.Гавриш «Теорія і методика освіти для сталого розвитку в ДНЗ», 10.10.2017; Авторський семінар Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування», 13.10.2017; Майстер-клас «Біоенергопластика як нетрадиційна форма проведення артикуляційної гімнастики», 18.10.2017; Школа професійної адаптації та наставництва, 24.10.2017; Науково-практичний семінар «Детермінанти нестабільності подружніх стосунків: психолого-педагогічний супровід дитини у дисгармонійній сімейній системі», 01.11.2017; Навчально-методична рада «Єдність поглядів батьківської та педагогічної громади на зміни в освітній траєкторії вихованців дошкільних закладів та учнів початкової школи», 15.11.2017; Мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни», 16-17. 11.2017; Майстер-клас з кляксографії «Кляксографія як арт-терапевтична техніка в роботі практичного психолога», 22.11.2017; Тематична консультація «Організація та проведення занять з фізкультури», 22.11.2017; Обласний науково-практичний семінар «Сучасні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності в ДНЗ», 22.11.2017; Авторський семінар Г.Чепурного «Конфліктологія», 24.11.2017; Семінар-практикум «Використання ІКТ в корекційній роботі з дітьми», 29.11.2017; Авторський семінар Т.Парніводи «Мнемотехніка», 01.12.2017; Країна on-line «Особистість. Розвиток особистості дитини з багатодітної родини у співпраці ДНЗ та батьків», 06.12.2017; Школа професійної адаптації та наставництва «Ключові аспекти реалізації освітньої лінії «Гра дитини», 14.12.2017; Робота опорних закладів «Використання наочного матеріалу в логопедичної роботі з дітьми», 20.12.2017; Методичне об’єднання вчителів-логопедів та дефектологів «Особливості мовленнєвого розвитку дітей із РДА», 17.01.2018; Методичне об’єднання вихователів-методистів «Реалізація теоретичних та практичних умінь дошкільників в екологічному вихованні», 17.01.2018; Країна on-line «Особистість. Музика єднає всіх…», 18.01.2018; Ресурсний центр «Конфліктологія: технології управління ЕQ», 24.01.2018; Ресурсний центр «Неориторика: технології продуктивного спілкування», 24.01.2018; Школа професійної адаптації та наставництва «Соціально-комунікативна компетенція» («Дитина в соціумі»), 08.02.2018; Ресурсний центр «Мнемотехніка як технологія для успішного засвоєння дітьми освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти», 16.02.2018; Обласний науково-практичний семінар «Модернізація педагогічних технологій розвивального навчання в сучасному дошкіллі», 20-21.02.2018; Семінар-практикум «Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з вадами мовлення», 21.02.2018; Ресурсний центр «Нова фізкультура для нового покоління: «Школа розумного руху» О.Аксьонової», 13.03.2018; Інструктивно-методична нарада для вихователів-методистів «Формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності», 30.03.2018; Робота опорного закладу «Прийоми постановки та автоматизації свистячих та шиплячих звуків», 04.04.2018; Робота опорного закладу «Національно-патриотичне виховання – ключовий аспект пріоритетів освітньої роботи закладів дошкільної освіти», 05.04.2018; Тематична консультація щодо проведення естафет конкурсу «Крок до Олімпу», 05.04.2018; Ресурсний центр «Л.Шульга «Барвиста радість»: розвиток художньо-творчих здібностей дітей», 11.04.2018; Міжнародна науково-практична конференція «Еволюція психологічної культури людства в контексті сучасної «Картини світу», 11-12.04.2018; Ресурсний центр «Секрети спілкування. Конфліктологія: технологія управління», 12.04.2018; Ресурсний центр «Неориторика: технологія продуктивного спілкування», 12.04.2018; Семінар «Творчий підхід педагога у розвитку музично-театральних здібностей дошкільнят», 23.04.2018; Школа професійної адаптації та наставництва «Ключові аспекти реалізації освітньої лінії «Гра дитини», 26.04.2018; Обласний семінар для вчителів-дефектологів, учителей-логопедів «Сенсорна інтеграція», 26.04.2018; Всеукраїнський семінар «Комунікації. Альтернативні способи комунікації», 12-13.05.2018; Навчально-методична рада «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу», 16.05.2018; Інструктивно-методична нарада «Формування освітнього простору сучасного ЗДО: перспектива розвитку», 30.05.2018;

Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: «Засоби формування світоглядних уявлень дошкільників з когнітивними порушеннями»  вихователь Баландіна І.В. у збірці матеріалів ІІІ Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-методичної конференції «Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управління навчальними закладами»; «Виховання ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку» вихователь Гончарова О.О., «Формування екологічного світогляду у дітей з когнітивними порушеннями засобами практичної діяльності» вихователі Деревянко Г.О., Проценко В.О., «Виховання екологічної культури дітей засобами дослідно-експерементальної діяльності» вихователі Жукова Л.Ю., Соколенко Ю.О. у збірці матеріалів VII Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета»; збірка «Використання кейс-технологій в роботі з дошкільниками із ЗПР» (з досвіду роботи) вчителя-дефектолога Ільїної В.М.(МК при міському управлінні освіти), довідник для батьків «Енергозбереження» вихователів Чурай А.Л., Баландіной І.В., Проценко В.О., вихователя-методиста Ведерникової Н.В.

-                    Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.

Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.

         Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок,   електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.

 Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за                2017-2018 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на75%,що на 18% менше ніж у минулому році у зв’язку з недостатнім фінансуванням. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: м'ясо, масло вершкове та рослинне, сметана, борошно, крупи, цукор.  Недовиконувалися норми щодо овочів та фруктів, сира, сира твердого, риби у зв’язку зі збільшенням цін. Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.

Проводилося анкетування батьків щодо вивчення задоволеності станом харчування у дитячому садку, виявлення уподобань дітей та запиту батьків стосовно організації раціонального харчування. За результатами вивчення більшість батьків (92 %) задоволені меню дитячого садка, що на 1% менше ніж у минулому році у зв’язку з перебуванням дітей, яким рекомендована безглютенова дієта; 95% відмітили, що їх дитина позитивно відгукується про харчування у дитячому садку; більшість батьків (89%) мають достатню обізнаність з питання дитячого харчування та не мають потреби у додаткових рекомендаціях з боку педагогів. З батьками проведено майстер-клас з естетичного оформлення страв. Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.

Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців.  Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило: більшість батьків – 92 % головним у вихованні дитини вважать розвиток розумових здібностей; 73% – здоров’я  та фізичний розвиток. Розвиток моральних якостей та соціальної поведінки, як пріоритет у вихованні, обрали 47% батьків.  Аналіз питань, за якими батьки хотіли б отримати консультації показав, що 72% обрали тему розвитку розумових здібностей та пізнавальних процесів дитини. Найбільш корисною формою роботи 75% респондентів вказали індивідуальні консультації та бесіди; 52% осіб відмітили  батьківські збори як змістовні; 27% респондентів  назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи. У травні 2018 року проводилося соціологічне опитування батьків, щодо оцінки роботи дитячого садка. Більшості батьків (94%) дуже подобається дитячий садок, тому вони не мають бажання переводити дитину до іншого закладу. Значна кількість батьків цілком задоволена такими умовами роботи закладу як: стиль спілкування вихователів з батьками (90%), зміст і якість та різноманітність виховної роботи (80%), взаємини педагогів з дітьми (90%), зміст і якість навчальної та корекційної роботи (87%), санітарно-гігієнічні умови (95%). Станом обладнання цілком задоволені 86% батьків, естетичним оформленням 87%. Інші батьки обрали відповіді «майже задоволені». Це вказує на ефективність організації освітнього процесу закладу і відповідний відгук серед батьків як учасників цього процесу.

Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:

·        Батьківські збори

·        Сумісні заняття дітей та батьків

·        Робота консультпунктів «На порозі шкільного життя», «Посмішка малюка» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)

·        Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)

У 2017-2018 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази

Всього з червня 2017 року по травень 2018 було витрачено коштів:

бюджетних: 6272346 грн.

-                   заробітна плата – 4566505 грн

-                   комунальні послуги – 480430 грн (електроенергія, водопостачання та          водовідведення, теплопостачання)

-                   харчування дітей – 326400 грн

-                   термомодернізація будівлі – 824499 грн

-                   встановлення пожежної сигналізації по групах – 70000 грн

-                   обслуговування пожежної сигналізаціїї – 4512 грн

позабюджетних: 57511 грн.

-                     придбано вогнегасники (на харчоблок та пральню – 2 шт) – 1364 грн

-                     доукомплектовано пожежний щит (багор 1 шт, відро-конус 2 шт) – 300 грн

-                     придбано пожежні рукава (2 шт по 15 м) – 600 грн 

-                     поновлено дитячи матраці (11 шт) у групу №6 - 957 грн

-                     придбано наматрацники (11 шт) у групу №6 – 1100 грн

-                     придбано подушки (11 шт) у групу №6 – 1100 грн

-                     замінено штори у групі №8 (спальня, групове приміщення) – 3760 грн

-                     замінено штори у групі №4 (спальня) – 2000 грн

-                     придбано нові ліжка у групу №6 (11 шт) – 6050 грн

-                     придбано шафу для зберігання дидактичних матеріалів у групу №4 – 2000грн

-                     придбано шафу побутову у групу №4 – 1200 грн

-                     придбано шафу для зберігання спортивного інвентарю у групу №4 – 3300 грн

-                     придбано нові дитячі шафи у роздягальні груп №№3,4 (24 шт) – 8400 грн

-                     придбано лави у роздягальню групи №3 (2 шт) – 1800 грн

-                     придбано офісні стільці (10 шт) – 3190 грн

-                     придбано екран  для демонстрації презентацій та відео роликів – 1663 грн

-                     придбано вбудовану шафу для зберігання спортивного інвентарю у спортивну залу – 3500 грн

-                     замінено лінолеум у спортивній залі – 11635 грн

-                     придбано ваги на харчоблок (2 шт) – 960 грн

-                     придбано змішувач для кухні – 553 грн

-                     придбано інвентар для харчоблоку – 960 грн

-                     придбано «Бланідаз» для медичного кабінету – 190 грн

-                     придбано будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт – 774 грн

-                     придбано світильник та лампи (2 шт) для туалетної кімнати для працівників – 155 грн

У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік планується продовжити втілювати енергозбережувальні технології (заміна дверей); провести ремонтні роботи у туалетних кімнатах груп з заміною сантехніки згідно до сучасних вимог. Придбати українські дитячі костюми для проведення свят та розваг, потребує подальшого поповнення технічними засобами (МФУ, ламінатор, акустична система для музичної зали).

У  наступному навчальному році планується приділити увагу  формуванню стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності;необхідне подальше вдосконалення освітньої роботи з патріотичного виховання; потребує уваги використання ефективних засобів та методів корекції пізнавальної сфери дошкільників.

Травень 2018 р.

Витрачено коштів за травень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 603054,71 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 15901 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1633 грн.

Оплата електроенергії – 10146 грн

Оплата теплопостачання - 4122 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

екран - 1663 грн

ваги (2 шт) - 960 грн

лінолеум - 10900 грн

пороги - 345 грн

плінтуса - 390 грн

Квітень 2018 р.

Витрачено коштів за квітень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 391406 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 78251 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1633 грн.

Оплата електроенергії – 5218 грн

Оплата теплопостачання - 71400 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

"Бланідаз 300" - 190 грн (для медичного кабінету)

розчинник - 26,89 грн

пензлі (3 шт) - 28,77 грн

стільці офісні (10 шт) - 3190 грн

рукав пожежний (15 м, 2 шт) - 600 грн

Березень 2018 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 368908 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 60663 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1616 грн.

Оплата електроенергії – 16516 грн

Оплата теплопостачання - 42531 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

змішувач для кухні - 553 грн

бак для сміття - (30 л, пластик) - 140 грн

відро з кришкою (24 л, пластик) - 68 грн

магнітна планка для ножів - 61 грн

магнітна планка для ножів - 53 грн

таз нержавіючий (2 шт) - 150 грн

ножі (2 шт) - 40 грн

відро емаліроване (2 шт) - 548 грн

грунт - 80 грн

фарба "Сніжка" (15 шт) - 411 грн

фарба оливка - 24 грн

фарба персик - 24 грн

шпатель - 11 грн

шпатель - 13 грн

кран - 60 грн

вапнякова паста - 61 грн

корки для мийки гумові (4 шт) - 40 грн

лампочки 6 в (2 шт) - 70 грн

світильник - 85 грн

робота - 396 грн

для групи №8:

миска 10 л - 50 грн

відро 10 л (2 шт) - 120 грн

штори - 5 м (4 шт) - 3600 грн

тісьма 5 м (4 шт) - 160 грн

Лютий 2018 р.

Витрачено коштів за лютий місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 370817 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 17141 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 702 грн.

Оплата електроенергії – 16439 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

Січень 2018 р.

Витрачено коштів за січень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 384444 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 15560 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1487 грн.

Оплата електроенергії – 14073 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

Грудень 2017 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 368062 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 225830 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 2034 грн.

Оплата електроенергії – 17425 грн

Оплата теплопостачання - 206370 грн

Встановлення пожежної сигналізації в приміщеннях груп - 70000 грн

Листопад 2017 р.

Витрачено коштів за листопад місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 343772 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 15617 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1299 грн.

Оплата електроенергії – 14319 грн

позабюджетних:

шафа спортивна (1 шт) - спортивна зала - 3500 грн

наматрасники (11 шт) - гр.№6 - 1100 грн

ліжка (11 шт) - гр.№6 - 6050 грн

матраци (11 шт) - гр.№6 - 957 грн

Жовтень 2017 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 342399 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10810 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1252 грн.

Оплата електроенергії – 9559 грн

позабюджетних:

заміна сантехніки на кухні - 270 грн (крани та шланг)

вогнегасники (ОУ-3 та ОУ-5) - 1364 грн

багор (1 шт) - 100 грн

 відро-конус (2 шт) - 200 грн

шафа побутова (1 шт) - 1200 грн

шафа вбудована (1 шт) - гр. №4 - 2000 грн

шафа дитяча (24 шт) - гр. №3,4 - 8400 грн

лавочка дитяча у роздягальню (2 шт) - гр.№3 - 1800 грн

шафа для спортивного інвентаря (1 шт) - гр.№4 - 3300 грн

подушки (11 шт) - гр.№6 - 1100 грн

Вересень 2017 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 416722 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 11819 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1019 грн.

Оплата електроенергії – 10800 грн

Серпень 2017 р.

Витрачено коштів за серпень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 199500 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 5983 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 115 грн.

Оплата електроенергії – 5868 грн

Липень 2017 р.

Витрачено коштів за липень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 71976 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10090 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1148 грн.

Оплата електроенергії – 8942 грн

Червень 2017 р.

Витрачено коштів за червень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 605444 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 12765 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1808 грн.

Оплата електроенергії – 10957 грн

Термомодернізація будівлі дитячого садку (часткове утеплення фасаду 550 кв.м)- 824499 грн

Травень 2017 р.

Витрачено коштів за травень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 605444 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 12765 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1808 грн.

Оплата електроенергії – 10957 грн

Квітень 2017 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 330412грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 62468 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1292 грн.

Оплата електроенергії – 8996 грн

Оплата теплопостачання - 52180 грн

Березень 2017 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 378222грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 183424 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 975 грн.

Оплата електроенергії – 10268 грн

Оплата теплопостачання - 72181 грн

позабюджетних:

бойлери на 50 л - групи №№1,2 - 4618 грн

фарба для впорядкування дитячих майданчиків - 973 грн

Лютий 2017 р.

Витрачено коштів за лютий місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 332461грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 64437 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1119 грн.

Оплата електроенергії – 11700 грн

Оплата теплопостачання - 51618 грн

Січень 2017 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 326253 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 74963 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 2296 грн.

Оплата електроенергії – 9777 грн

Оплата теплопостачання - 62890 грн

Термомодернізація будівлі (заміна вікон, утеплення підвалу) - 421178 грн

позабюджетних:

ремонт спортивної зали: будівельні матеріали, обладнання, інструменти - 7728 грн

Грудень 2016 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 238810 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 149748 грн

Ігрове обладнання - 110000 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 560 грн.

Оплата електроенергії – 10448 грн

Оплата теплопостачання - 138739 грн

позабюджетних:

бойлери на 50 л - групи №№3,7 - 3262 грн

бойлер на 15 л - група №6 - 1900 грн

матраци - групи №№4,7,8 - 3135 грн

ковдри - група №8 - 800 грн

Листопад 2016 р.

Витрачено коштів за листопад місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 217605 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 36764 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 316 грн.

Оплата електроенергії – 18592 грн

Оплата теплопостачання - 17857 грн

Жовтень 2016 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 221320 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 8523 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1093 грн.

Оплата електроенергії – 7430 грн

позабюджетних:

група №7: наматрасники (12 шт) - 740 грн, рушники (20 шт) - 640 грн

Вересень 2016 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 50252 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 251390 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1574 грн.

Оплата електроенергії – 4024 грн

позабюджетних:

група №2: столи дитячі (7 шт) - 4200 грн, стіл для вихователя - 1300 грн

Серпень 2016 р.

Витрачено коштів за липень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 129850 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 4815 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 208 грн.

Оплата електроенергії – 4608 грн

позабюджетних:

група №6: косметичний ремонт (лінолеум, плінтуса, клей, шпалери) - 8533 грн

Липень 2016 р.

Витрачено коштів за липень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 50252 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 12502 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 984 грн.

Оплата електроенергії – 11519 грн

позабюджетних:

ремонт прольоту східців між першим та другим поверхами - 7000 грн

ремонт коридору першого поверху (кахель, цемент, фарбник) - 8773 грн

Червень 2016 р.

Витрачено коштів за червень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 435581 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 12254 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 983 грн.

Оплата електроенергії – 11271 грн

позабюджетних:

група №4: шпалери, цемент, шпатлівка, лінолеум, емаль – 11089 грн.

група №5: шпалери, клей - 650 грн

Травень 2016 р.

Заробітна плата – 313897 грн

Продукти харчування – 37375 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 9198 грн,

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1269 грн

Оплата електроенергії – 7929 грн

Квітень 2016 р.

Витрачено коштів за квітень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 190833 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 13957 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1415 грн.

Оплата електроенергії – 12542 грн

Березень 2016 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 245591 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 76571 грн

З них:

Оплата теплопостачання – 63343 грн.

Оплата водопостачання і водовідведення – 1027 грн.

Оплата електроенергії – 12201 грн

позабюджетних:

група №1: міжкімнатні двері (2 шт)– 879,4 грн.

група №7: умивальники(2 шт) – 700,64 грн., піддон - 826,5 грн., плитка (31 кв.м) - 3587,16 грн.

група №8: лавки дитячі (2 шт) – 1600 грн., кухонні меблі (1 шт) – 3600 грн., шафа в роздягальню для спортінвентарю -      1500 грн

Лютий 2016 р.

Витрачено коштів за лютий місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 185903 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 74801 грн

З них:

Оплата теплопостачання – 68597 грн.

Оплата водопостачання і водовідведення – 568 грн.

Оплата електроенергії – 5636 грн

позабюджетних:

група №3: стіл письмовий - 1800 грн., стіл кухонний - 350 грн.

група №7: енергозбережувальні лампи (2 шт) - 75 грн.

плитка для підлоги в коридорі (4 кв.м) - 594 грн.

Січень 2016 р.

Витрачено коштів за січень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 207584 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 119202 грн

З них:

Оплата теплопостачання – 110618 грн.

Оплата водопостачання і водовідведення – 1027 грн.

Оплата електроенергії – 7556 грн

позабюджетних:

група №5: рушники (18 шт.) - 810 грн.

Грудень 2015 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

 Заробітна плата – 158630 грн.

Продукти харчування – 22854 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 108920 грн.

З них:

Оплата теплопостачання – 101327 грн.

Оплата водопостачання і водовідведення – 1316 грн.

Оплата електроенергії – 6277 грн.

позабюджетних:

5 група: шафи та вішаки в роздягальню – 8300 грн.

6 група: вікно – 2008 грн., вхідні двері в групу – 2400 грн.

7 група: канцелярські товари – 469 грн.

1 група: будматеріали – 4909 грн.

Методкабінет: тюль – 2 600 грн.

Скульптура для інтер’єру (жаба) – 242 грн.