Головна   •Про нас   •Історія закладу   •Новини    •Навчально-виховна робота    •Методична робота    •Реєстрація до дитячого садка

Лютий 2020 р.

Витрачено коштів за лютий місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 412873 грн.

Нарахування на заробітну плату - 91358 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Харчування дітей - 5700 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Вивіз сміття - 445 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 232 грн.

Станом на 01.03.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  9012 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Січень 2020 р.

Витрачено коштів за січень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 401856 грн.

Нарахування на заробітну плату - 85634 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн

Харчування дітей - 40048 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 18850 грн

Вивіз сміття - 445 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 232 грн.

група №1: світильник наст.(4 шт) - 2800 грн

група №4: ковдра (12 шт) - 1620 грн

                  наматрацник (12 шт) - 1500 грн

група №5; наматрацник (12 шт) - 1500 грн

група №6; паркан декоративний - 800 грн

пральня; порошок-автомат - 155 грн

Станом на 01.02.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  6512 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Грудень 2019 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 431391 грн.

Нарахування на заробітну плату - 91629 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей -  грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 11901 грн

Вивіз сміття - 891 грн

Інші послуги - 745 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

Група №5:

стільці дитячі (12 шт) - 4560 грн

Група №2:

шафа (4 шт) - 10240 грн

доріжка гімнастична - 869 грн

доріжка (4м х 2 м) - 1029 грн

набір дитячий ігровий спортивний - 400 грн

Станом на 01.01.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5737 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Листопад 2019 р.

Витрачено коштів за листопад місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  386112 грн.

Нарахування на заробітну плату - 81426 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 32640 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:

Оплата електроенергії - 12981 грн

Вивіз сміття - 445 грн

Інші послуги - 124 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

шафа для посібників - 5000 грн

клей ПВА - 39.2 грн

тумба з мийкою (гр.№1) - 3600 грн

лампи діодні 12 Вт (2 шт) - 100 грн

лампи діодні 10 Вт - 38 грн

лампи діодні 8 Вт - 35 грн

телевізор (гр.№4) - 2500 грн

м'яке крісло "груша" - 1521 грн

кастрюля нерж.(6 штук) - 720 грн

Станом на 01.12.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5037 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Жовтень 2019 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  444853 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 34680 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 31152 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 12539 грн.

Оплата електроенергії - 18168 грн

Вивіз сміття - 446 грн

позабюджетних:

дезинфікуючі миючі засоби - 4086 грн

заміна труб опалення - 4329 грн

Інтернетпослуги - 202 грн.

група №6:

шафа для одягу - 2100 грн

шафа для посібників - 2200 грн

шафа господарча - 2000

ковдри (11 шт) - 1584 грн

стільці дитячі (24 шт) - 3240 грн

Станом на 01.11.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  5679 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Вересень 2019 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  435156 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 32640 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв –  1875 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1013 грн.

Оплата електроенергії - 862 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 220 грн.

натяжна стеля (гр. №8) - 11477 грн

заміна дверей, електрики, поклейка шпалер (гр. №8) - 5028 грн

шафи дитячі для роздягальні (гр. №6) - 4126 грн

Станом на 01.10.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  8282 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

2019 рік

Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2019 рік переглянути
Додаток 1 до лімітної довідки бюджетних асигнувань на 2019 рік енергоносіїв у фізичних обсягах переглянути
Кошторис на 2019 рік переглянути кошторис - продовження переглянути
План асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік переглянути
План асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік переглянути
 

Серпень 2019 р.

Витрачено коштів за серпень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 286115 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 28560 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1323 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 938 грн.

Оплата електроенергії - 385 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 202 грн.

Станом на 01.09.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 6682 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

 

Червень 2019 р.

Витрачено коштів за червень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 793499 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 28560 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 16447 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 2374 грн.

Оплата електроенергії - 14073 грн

позабюджетних:

Інтернетпослуги - 202 грн.

Станом на 01.07.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 8451 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Звіт директора

Херсонського спеціального

дитячого садка №8

Херсонської міської ради

за 2018/2019 навчальний рік

 

            У 2018/2019 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання  методичної проблеми «Оптимізація соціальної ситуації розвитку розумово відсталої дитини шляхом диференціації корекційного навчання та виховання» та визначив завдання:

1.     Розпочати роботу з формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.

2.     Продовжити роботу з формування позитивно–ціннісного ставлення до національної культури у процесі ігрової діяльності.

3.     Вдосконалювати роботу з корекції пізнавальної сфери дошкільників з когнітивними порушеннямиза допомогою розвиваючих методик.

         Заклад проводив соціально-педагогічний патронат у мікрорайоні на закріпленій території. Кількість дітей, які знаходилися на обліку склала 276 осіб. З них: від 0 до 1року – 35; від 1 до 2 років – 27; від 2 до 3років – 50; від 3 до 4 років – 55; від 4 до 5 років – 59; від 5 до 7 років – 50.Кількість дітей, охоплених дошкільною освітою– 128; кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом– 47, з них від 5 до 7 років - 9.На базі закладу протягом року працював консультативний пункт для батьків дітей, які не відвідують дитячі садки.

У дитячому садку працюють 30 педагогічних працівників і 22 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту.  Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:

Повна вища освіта – 26 (86,8%)

Базова вища освіта – 3 (9,9%)

Середня освіта – 1 (3,3%)

«спеціаліст» - 10 (33,3%)

«спеціаліст ІІ категорії» - 4 (13,3%)

«спеціаліст І категорії» - 2 (6,7%)

«спеціаліст вищої категорії» - 14 (46,7%)

Педагогічне звання мають 11 педагогів (36,7%), з них: «вихователь-методист»         - 6, «старший вчитель» - 1; «вчитель-методист» - 3, «практичний психолог-методист» - 1.

          Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей  молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 2, старшого віку – 1, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2019 складає – 92 дитини. Фактичне відвідування – 74.

         Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2013р.;  Програмою розвитку дітейдошкільного вікузі спектром аутичних порушень / Науковий редактор та упорядник Д.І.Шульженко. – Київ, 2013р.; Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2013р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги:безкоштовнігурткидля дітей старшого віку:

-       «Народна мова - скринька золота» (з вивчення української мови)

-       «Дитина у світі дорожнього руху» (з вивчення правил дорожнього руху)

-       «Ремесло – це гарне діло» ( з народознавства)

-       «Здоров’ячок» (з розвитку фізичних здібностей дітей)

-       «Цікавий фітбол»(з розвитку фізичних здібностей дітей)

Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка приймали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах:

-  у Міжнародних науково-практичних семінарах: ІІІ міжнародна наукова конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень» у м. Києві на базі Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова (03.04.2019); XIIIміжрегіональна науково-практична конференція «Актуальні питання дитячої неврології» на базі комунального закладу «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня»; семінар «Нейропсихологічна діагностика і корекція розвитку дитини» у м. Одеса (22.11.2018), в рамках VІІІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета» в мікс-конференції на тему: «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку та  енергонезалежності України» (21.11.2018),  Фестиваль «Перспектива» (м. Коблєво, 14-19.06.2019).

- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування» (25.09.2018), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (25.09.2018); семінар Л.Шульги «Барвиста радість. Практичні аспекти упровадження нетрадиційних технік зображення з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку» (29.10.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (22.10.2018); краєзнавчо-історичний проект-2 «Час дізнатися більше. Херсон та Херсонщина» (09.11.2018); обласний науково-практичний семінар «Інтерактивні технології методичної роботи з педагогічними кадрами в ЗДО» (13.11.2018); Ресурсний центр «Формування основ здорового способу життя суб’єктів освітнього простору ЗДО: хортинг без кордонів» (14.11.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (20.11.2018); мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни», 21.11.2018; Ресурсний центр «Участь у різного рівня проектах як засіб розвитку професійної компетенції фахівця дошкільної освіти» (06.12.2018); Країна on-line «Особистість. Шляхом самостворення – до вершин спортивної майстерності» (07.12.2018); авторський семінар-тренінг О.Аксьонової «Школа розумного руху» (11.12.2018); семінар-практикум «Корекційна робота з дітьми із синдромом Дауна» (12.12.2018); Школа професійного зростання «Раннє виявлення дітей з ООП в роботі практичного психолога ЗДО» (27.02.2018); методичне об’єднання вихователів-методистів «Забезпечення здобуття дітьми дошкільної освіти: основні завдання» (10.01.2019); методичне об’єднання вчителів-логопедів та дефектологів «Наступність дошкільної та шкільної освіти» (16.01.2019);

Ресурсний центр «Логіко-математичний розвиток дошкільників (за програмою Л.Зайцевої)» (16.01.2019); Країна on-line «Особистість. Використання засобів мнемотехніки в формуванні мовленнєвої компетентності дітей» (18.01.2019); Ресурсний центр. Авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології управління ЕQ» (01.02.2019), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (01.02.2019); майстер-клас для музичних керівників «Музично-дидактичні ігри як засіб музично-рухового розвитку дошкільників» (05.02.2019); методичний дайджест «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Комплексне вивчення стану освітнього процесу» (13.02.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Тематичне вивчення стану освітнього процесу» (15.03.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Вибірковий, оперативний, персональний контроль» (26.03.2019); Країна on-line «Особистість. Сміхотерапія як засіб формування мовленнєвої компетенції дошкільників» (28.03.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Теоретичні та методологічні засади реалізації виховного потенціалу мультимодальної арт-педагогики та казкотерапії в умовах освітнього простору ЗДО» (05.04.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Негативні життєві сценарії та їх корекція. Робота із заборонними підсвідомими програмами» (05.04.2019); майстер-клас для музичних керівників «Сучасні форми і методи організації музичних занять в ЗДО» (09.04.2019); Школа професійної адаптації та наставництва (18.04.2019); методичний міст «Наступність» (23.04.2019); тематична консультація щодо проведення естафет конкурсу «Крок до Олімпу», 25.04.2019; звітна конференція «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу» (15.05.2019); інструктивно-методична нарада для вихователів-методистів «Оновлення векторів у методичній роботі. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами в усіх учасників освітнього процесу: факти, результати, виклики. Оздоровлювальна робота з дітьми влітку» (28.05.2019).

         Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: збірка «Взаємозв’язок дитячого садка та родини у формуванні сталого розвитку дитини з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь     Дерев’янко Г.О., збірка «Система роботи з формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь        Дорошенко Г.А., стаття «Профілактика професійної дезадаптації педагогів системи соціальної освіти» у збірці «Таврійський вісник освіти», практичний психолог Нечитайло Н.Є.; стаття «Формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями засобами практичної діяльності» у збірці матеріалів                         VIIІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета», вихователь Дерев’янко Г.О.

         Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.

Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.

         Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок,   електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.

 Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за 2018/2019 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на74%,що на 12% менше ніж у минулому році у зв’язку з недостатнім фінансуванням. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: масло вершкове та рослинне, борошно, крупи, цукор, хліб, птиця, сухофрукти.  Недовиконувалися норми щодо овочів та фруктів, сира, сира твердого, риби у зв’язку зі збільшенням цін. Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.

         Вивчення питання щодо задоволеності батьків організацією харчування у дитячому садку  показало, що 70% батьків воно повністю задовольняє;17% - задовольняє частково; 13% не задовольняє з причини того, що харчування у дитячому садку не враховує потреби дітей, які знаходяться на безлактозній та безглютеновійдієті.  Більшість батьків – 64% вказали, що їм не потрібна допомога щодо організації дитячого харчування вдома. 36% вказали, що така допомога їм потрібна у формі консультацій та рекомендацій.З батьками проведено тематичну консультацію «Вплив культури харчування на здоров’я дитини», практикум«Продукти харчування для зміцнення імунітету дитини взимку», досліди з продуктами харчування «Смак чи здоров’я?». Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.

Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців.  Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило, що більшість батьків хотіли б отримати від педагогів та фахівців дитячого садка інформаційну (59% - 32 особи) та консультативну (53% - 29 осіб) допомогу. Діагностичну допомогу бажають отримати 35% (19 чоловік). На питання «Які форми роботи з родиною ви вважаєте для себе найбільш цікавими та готові прийняти у них участь» більшість батьків відповіли, що вони надають перевагу індивідуальним консультаціям та рекомендаціям – 72% (39 осіб). 48% (26 осіб) відмітили таку форму роботи як стендова інформація та рекомендації на сайті дитячого садка; 13% (7 осіб) обрали спілкування он-лайн у сервісі Viber. Дні відкритих дверей відмітили лише 11% батьків (6 чоловік). Також, лише 11% респондентів (6 осіб) назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи. 

Більшість батьків 75% (41 особа) вважають, що у закладі потрібно розвивати систему надання додаткових освітніх послуг. 20% (11 осіб) вказали, що система платних послуг їм недоступна у зв’язку з важким матеріальним становищем сім’ї.  І лише 5% опитаних (2 людини) виказали думку, що додаткові послуги непотрібні, так як можуть викликати перевантаження дитини. Також у процесі анкетування з’ясувалось, що 59% (31 особа) дітей отримують додаткові платні послуги поза дитячим садком у інших приватних структурах міста: гуртках, центрах розвитку дитини.

Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:

·        Батьківські збори

·        Сумісні заняття дітей та батьків

·        Робота консультпунктів «На порозі шкільного життя», «Посмішка малюка» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)

·        Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)

У 2018/2019 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази

Всього з червня 2018 року по травень 2019 було витрачено коштів:

бюджетних:  7486419.905 грн.

-         заробітна плата – 5282396 грн

-         комунальні послуги – 510892 грн (електроенергія, водопостачання та водовідведення, теплопостачання)

-         харчування дітей – 339696  грн

-         медикаменти – 1500 грн

-         термомодернізація будівлі (утеплення фасаду) – 1302101.905 грн

-         обслуговування пожежної сигналізаціїї – 6132 грн

-         ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

-         інші – 1645 грн

позабюджетних:  103251 грн.

з них придбано:

-           будівельні матеріали – 4521 грн

-           екранний радіатор (решітка на батареї - 7 шт) - 2079,42 грн

-           бокс пластиковий (23 л - 3 шт) - 387,9 грн

-           тюль біла 1,5х2,0м (коридор - 4 шт) - 720 грн

-           миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 2990 грн

-           жалюзі  – 500 грн

-           порошок пральний – 2700 грн

-           інтернетпослуги – 2455 грн

музична зала:

-           ламбрекен зелений- 1105 грн

-           жалюзі (6 шт) – 4500 грн

-           штора зелена 9,0х3,5м - 1700 грн

харчоблок:

-           електромясорубка - 950 грн

-           карниз пластиковий (для кухні - 2 шт) - 200 грн

спортивна зала:

-           будівельні матеріали - 4177 грн

-           захисний щит для стіни - 1300 грн

-           врізний замок з ручкою - 195 грн

-           замок накладний на двері спортивної зали - 150 грн

музичний кабінет:

-           двірне полотно в - 549 грн

медичначастина:

-           профіль для гіпсу (перетинка) (4 шт) - 95,6 грн

методичнийкабінет:

-           МФО - 4000 грн

-           група №1:

-           рушники дитячі (12 шт) - 600 грн

-           рушникотримач - 1900 грн

-           шафа для посуду - 2000 грн

-           шафа-пенал кухонний - 1800 грн

група №2:

-           тумба кухонна підвісна - 1500 грн

-           шафа для посуду - 1800 грн

-           телевізор (подарунок від ПП) - 8799 грн

-           полички (4 шт) - 477 грн

група №3:

-           шафа для посуду - 1800 грн

-           конвектор електричний - 1473 грн

група №4:

-           жалюзі (3 вікна) – 2100 грн

група№5:

-           будівельні матеріали - 20769 грн (ремонт санітарної кімнати)

-           комплект дитячих меблів - 1930 грн

група№6:

-           приліжкові килимки (бежево-коричневі - 7 шт) - 675 грн

-           килимок-доріжка (бежево-коричнева) - 882 грн

-           килимок-доріжка "Колібрі" 4,0х2,8м - 4045 грн

-           комплект дитячих меблів - 1760 грн

група№7:

-           монітор - 2000 грн

-           процесор – 2500грн

-           клавіатура - 200 грн

-           колонки - (2 шт) - 150 грн

-           МФО - 3100 грн

-           компютерна мишка - 100 грн

-           комплект дитячих меблів - 1760 грн 

Станом на 01.05.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4836грн,

з них витрачено:

-           охорона – 1000 грн

-         двірне полотно ПВХ (кабінет музкерівників)- 749 грн

-         двірне полотно "Лілу" (2 шт) (кабінет вихователя-методиста)- 1665 грн

-         пензлик малярський плаский Стандарт - 3,41 грн

-         пензлик малярський плаский Чемпіон - 8,33 грн

-         емаль Зебра - 50 грн

-         петля (6 шт) - 205,95 грн

-         замок врізний (2 шт) - 404,98 грн

-         лиштва (стоєва) (2 шт) - 380,2 грн

-         ручка-засув - 141,67 грн

-           гіпсокартон 2,5х12,5м 12,5мм - 869 грн

-           профіль 3м (16 шт) - 523 грн

-           двірне полотно (2 шт) - 915 грн

-           петля універсальна (4 шт) - 141 грн

-           ручка двірна (2 шт) - 317 грн

-           механізм міжкімнатний (2 шт) - 92 грн

-           плитка для полу (8 шт) -1067 грн

-           клей для плитки (5 шт) - 355 грн

-           ізогіпс (2 шт) -193 грн

-           сатенгіпс (2 шт) - 188 грн

-           гіпсокартон (6 шт) - 161 грн

-           саморіз (1000 шт) - 124 грн

 

У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік потребує подальшого поповнення матеріально-технічна база – технічні засоби (обладнання для створення ресурсної кімнати, ламінатор, акустична система для музичної зали); варто приділити увагу впровадженню сучасних корекційних методик для дітей з комбінованими порушеннями; потребує уваги підвищення ефективності самоосвітньої та творчої діяльності  педагогів;необхідне подальше вдосконалення роботи з формування позитивно-ціннісного ставлення до національної культури у повсякденному житті.

 

Директор  д/с №8                                                                          А.Л. Чурай

 

Травень 2019 р.

Витрачено коштів за травень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 852446 грн.

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

Харчування дітей - 28000 грн

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10592 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1397 грн.

Оплата електроенергії - 9194 грн

позабюджетних:

Станом на 01.06.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" -  4837 грн, з них витрачено:

Послуги з охорони - 200 грн.

Квітень 2019 р.

Витрачено коштів за квітень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 436750  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 80862 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 8519 грн.

Оплата електроенергії - 17112 грн

Опалення - 54531 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

фарба (зелена, жовта, червона) (12 шт) - 1560 грн

фарба (синя, коричнева, біла, чорна) (15 шт) - 500 грн

пензлик маленький (4 шт) - 28 грн

пензлик великий (2 шт) - 70 грн

Станом на 01.05.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4836 грн,

Березень 2019 р.

Витрачено коштів за березень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 425589  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 88075 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1431 грн.

Оплата електроенергії - 12433 грн

Опалення - 74211 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

Станом на 01.04.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 8565 грн,

Лютий 2019 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 423170  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 87316 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 673 грн.

Оплата електроенергії - 12432 грн

Опалення - 74211 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

профіль для гіпсу (перетинка медичної частини) (4 шт) - 95,6 грн

плитка для підлоги між групами №4 і №5 (10 шт) - 254,4 грн

плитка для підлоги між групами №4 і №5 (10 шт) - 144 грн

замок накладний на двері спортивної зали - 150 грн

лак "Мальва" (фарбування дверей) - 70,6 грн

МФО (кабінет методиста) - 4000 грн

ламбрекен зелений - 1105 грн

комплект дитячих меблів (гр.№7) - 1760 грн 

комплект дитячих меблів (гр.№6) - 1760 грн

комплект дитячих меблів (гр.№5) - 1930 грн

Станом на 01.03.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 2600 грн,

Січень 2019 р.

Витрачено коштів за січень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 429618  грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 66514 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 741 грн.

Оплата електроенергії - 15029 грн

Опалення - 50744 грн

Обслуговування пожежної сигналізації - 700 грн

позабюджетних:

карниз пластиковий (для кухні - 2 шт) - 200 грн

тюль біла 1,5х2,0м (коридор - 4 шт) - 720 грн

полички (гр.№2 - 4 шт) - 477 грн

конвектор електричний (гр.№3) - 1473 грн

в групу №1:

рушникотримач - 1900 грн

шафа для посуду - 2000 грн

шафа-пенал кухонний - 1800 грн

в групу №6:

приліжкові килимки (бежево-коричневі - 7 шт) - 675 грн

килимок-доріжка (бежево-коричнева) - 882 грн

килимок-доріжка "Колібрі" 4,0х2,8м - 4045 грн

в групу №7:

монітор - 2000 грн

процесор - 2500

клавіатура - 200 грн

колонки - (2 шт) - 150 грн

МФО - 3100 грн

штора зелена 9,0х3,5м - 1700 грн

компютерна мишка - 100 грн

Станом на 01.02.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 5933,14 грн, з них витрачено:

гіпсокартон 2,5х12,5м 12,5мм - 869 грн

профіль 3м (16 шт) - 523 грн

двірне полотно (2 шт) - 915 грн

петля універсальна (4 шт) - 141 грн

ручка двірна (2 шт) - 317 грн

механізм міжкімнатний (2 шт) - 92 грн

плитка для полу (8 шт) -1067 грн

клей для плитки (5 шт) - 355 грн

ізогіпс (2 шт) -193 грн

сатенгіпс (2 шт) - 188 грн

гіпсокартон (6 шт) - 161 грн

саморіз (1000 шт) - 124 грн

Грудень 2018 р.

Витрачено коштів за грудень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  401530 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 113009 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 589 грн.

Оплата електроенергії - 10932 грн

Опалення - 50744 грн

Інші послуги - 1189

Обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

телевізор в гр.№2 (подарунок від ПП) - 8799 грн

покриття для підлоги в гр.№8 (4х6,5) (подарунок депутата)

Станом на 01.01.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7662,18 грн, з них витрачено:

двірне полотно ПВХ (кабінет музкерівників)- 749 грн

двірне полотно "Лілу" (2 шт) (кабінет вихователя-методиста)- 1665 грн

пензлик малярський плаский Стандарт - 3,41 грн

пензлик малярський плаский Чемпіон - 8,33 грн

емаль Зебра - 50 грн

петля (6 шт) - 205,95 грн

замок врізний (2 шт) - 404,98 грн

лиштва (стоєва) (2 шт) - 380,20 грн

ручка-засув - 141,67 грн

Листопад 2018 р.

Витрачено коштів за листопад місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  396243 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 17046 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 740,78 грн.

Оплата електроенергії - 16305,36 грн

ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

грунтовка "Кварц" - 220 грн

рукавиці прогумовані - 13 грн

фарба "Коморт" - 250 грн

маркер - 8 грн

папір наждачний - 24 грн

ізогіпс (30 шт) - 123,70 грн

фарбник - 27,79 грн

фарба "Anserglob" (14 шт) - 390,90 грн

скотч паперовий - 63,98 грн

ізогіпс (30 шт) - 109,50 грн

сатенгіпс (25 шт) - 109,50 грн

скотч паперовий - 27,11 грн

ізогіпс (30 шт) - 109,50 грн

фарба "Anserglob" (28 шт) - 763,50 грн

грунтовка - 79,99 грн

сатенгіпс (25 шт) - 116,30 грн

ізогіпс (30 шт) - 247,40 грн

фарба структурна - 324 грн

двірне полотно в музичний кабінет - 549 грн

петля (2 шт) - 64,78 грн

фарбник синій - 27,79 грн

фарбник жовтий - 27,79 грн

фарбник персик - 27,79 грн

фарбник померанчевий - 27,79 грн

екранний радіатор (решітка на батареї - 7 шт) - 2079,42 грн

бокс пластіковий (23 л - 3 шт) - 387,90 грн

Станом на 01.12.2018 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 10102,63 грн, 

Жовтень 2018 р.

Витрачено коштів за жовтень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  459514,44 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 15915,55 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 757,62 грн.

Оплата електроенергії - 15157,93 грн

ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

позабюджетних:

електромясорубка на харчоблок - 950 грн

миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 2990 грн

емаль зелена (на двері харчоблоку) - 90 грн

фарба "Сніжка" - 178,20 грн

спортивна зала:

захисний щит для стіни - 1300 грн

врізний замок з ручкою - 195 грн

група №1:

рушники дитячі (12 шт) - 600 грн

група №2:

тумба кухонна підвісна - 1500 грн

шафа для посуду - 1800 грн

група №3:

шафа для посуду - 1800 грн

Станом на 01.11.2018 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7444,03 грн

Вересень 2018 р.

Витрачено коштів за вересень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  380230 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 3953 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 50 грн.

Оплата електроенергії - 3903 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

Станом на 01.10.2018 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4744,03 грн

Серпень 2018 р.

Витрачено коштів за серпень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  220529 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 3754 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 354 грн.

Оплата електроенергії – 2945 грн

Інші послуги - 456 грн

Липень 2018 р.

Витрачено коштів за липень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата –  98336 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10514 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 522 грн.

Оплата електроенергії –  9992 грн

позабюджетних:

будівельні матеріали - 4177 грн (ремонт спортивної зали)

будівельні матеріали - 20769 грн (ремонт санітарної кімнати групи №5)

Червень 2018 р.

Витрачено коштів за червень місяць:

бюджетних:

Заробітна плата – 758441 грн.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 13341 грн

З них:

Оплата водопостачання і водовідведення – 1785 грн.

Оплата електроенергії – 11556 грн

обслуговування пожежної сигналізації - 376 грн

2018 рік

Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2018 рік переглянути
 
Кошторис на 2018 рік переглянути кошторис - продовження переглянути
 
План асигнувань загального фонду бюджету на 2018 рік переглянути
 
План асигнувань загального фонду бюджету на 2018 рік переглянути
 
Додаток 1 до лімітної довідки бюджетних асигнувань на 2018 рік енергоносіїв у фізичних обсягах переглянути