•Повернутись на головну сторінку
Публічні фінансові звіти
Січень 2022р.
Витрачено коштів за січень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 558114,07 грн.
Нарахування на заробітну плату - 118421,14 грн
Харчування - грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - грн
Водопостачання - грн
Вивіз сміття - грн
Опалення - грн
Інші послуги - грн
Інтернетпослуги - 354,99 грн
позабюджетних:
Машинка пральна б/у - 6000 грн
Станом на 01.01.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - грн,,
з них витрачено:
Грудень 2021р.
Витрачено коштів за грудень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 618634,97 грн.
Нарахування на заробітну плату - 130013,22 грн
Харчування - 73350 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 27499,865 грн
Водопостачання - 6062,35 грн
Вивіз сміття - 1225,12 грн
Опалення - 191533,415 грн
Інші послуги - 3146,915 грн
позабюджетних:
Станом на 01.12.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 8291.62 грн,,
з них витрачено:
костюми кухарів (3 шт.) - 3050 грн
матеріал для сенсомоторного виховання (кабінет психолога) - 2620 грн
Листопад 2021р.
Витрачено коштів за листопад місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 515495,02 грн.
Нарахування на заробітну плату - 112643,9 грн
Харчування - 63130,93 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 15541,47 грн
Водопостачання - 2171,16 грн
Вивіз сміття - 1160,64 грн
Інші послуги - 10798,92 грн
позабюджетних:
крісла-мішки (груша, кабінет психолога, 6 шт) - 3000 грн
пробковий стенд б/у - 300 грн
музичні інструменти в комплекті (9 шт) - 500 грн
група №1:
кошик для зберігання - 100 грн
конструктор дерев'яний (2 шт) - 252 грн
контейнери для канцелярії (11 шт) - 550 грн
група №2:
навчальні бокси (контейнери, 10 шт) - 1700 грн
конструктор великий - 400 грн
група №3:
кронштейн - 450 грн
пластикові контейнери (6 шт) - 300 грн
група №4: пластикові бокси (11 шт) - 559 грн
група №5: відро для сміття (2 шт) - 400 грн
група №6:
пластикові теки (12 шт) -480 грн
кошик для вуличних іграшок - 80 грн
пластикові бокси (15 шт) - 950 грн
пробковий стенд - 150 грн
конструктор (замок) - 550 грн
група №7:
пластикові контейнери (8 шт) - 400 грн
ігрові пластикові конструктори (3 шт) - 300 грн
конструктор LEGO - ФЕРМА - 1800 грн
Станом на 01.12.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7491,62 грн, з них витрачено:
придбання вогнегасника ВП5 (2 шт) - 1060,01 грн
перезарядка вогнегасника ( 8 шт) - 1074,24 грн
Жовтень 2021р.
Витрачено коштів за жовтень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 554138,08 грн.
Нарахування на заробітну плату - 119721,68 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 52237,7 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 10349,28 грн
Водопостачання - 2787,30 грн
Вивіз сміття - 1160,64 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
решітки металічні на батареї (9 шт - 17 секцій), для групи №1 - 3771,4 грн
плитка та її встановлення в групі №2 - 5453,7 грн
Станом на 01.11.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 9735,86 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 418,57 грн.
Вересень 2021р.
Витрачено коштів за вересень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 525088,07 грн.
Нарахування на заробітну плату - 114719,6 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 60637,31 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 11792,55 грн
Водопостачання - 1584,36 грн
Вивіз сміття - 773,76 грн
Деззасоби - 5350 грн
Матрац дитячий (12 шт) - 2340 грн
Світильник (4 шт) - 1200 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
Станом на 01.10.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7935,86 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 438,57 грн.
Серпень 2021р.
Витрачено коштів за серпень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 279213,36 грн.
Нарахування на заробітну плату - 61348,67 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 38722,35 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 16324,03 грн
Водопостачання - 528,12 грн
Вивіз сміття - 773,76 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
Станом на 01.09.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4335,86 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 438,57 грн.
Липень 2021р.
Витрачено коштів за липень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 116647 грн.
Нарахування на заробітну плату - 25540,4 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 5837,34 грн
Водопостачання - 2024,46 грн
Вивіз сміття - 1031,68 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
жалюзі вертикальні (1 шт, кабінет директора) - 1300 грн
жалюзі вертикальні (3 шт, група №1) - 4500 грн
бордюр (44 шт, група №7) - 1672 грн
плитка тротуарна (11 м) - 1485 грн
цемент (5 шт) - 360 грн
Станом на 01.08.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 3435,86 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 438,57 грн.
будівельні матеріали - 5619,3 грн
Червень 2021р.
Витрачено коштів за червень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 854258,85 грн.
Нарахування на заробітну плату - 182044,83 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 11039,23 грн
Водопостачання - 20579,32 грн
Вивіз сміття - 902,72 грн
Інші послуги - 264,6 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
Станом на 01.07.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 9055,16 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 700 грн.
Травень 2021р.
Витрачено коштів за травень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 849549,95 грн.
Нарахування на заробітну плату - 193428,79 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 57383,64 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 15714,07 грн
Водопостачання - 4115,,86 грн
Вивіз сміття - 644,8 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
сифон - 110 грн
піддон - 1591 грн
старий город - 2648 грн
бордюр - 1412 грн
доставка плитки - 300 грн
відсів - 1887 грн
доставка - 450 грн
цемент - 670 грн
дитячі ігрові меблі - 3794 грн
Станом на 01.06.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 8425 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 700 грн.
Квітень 2021р.
Витрачено коштів за квітень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 515123 грн.
Нарахування на заробітну плату - 108135 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 75300 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Теплопостачання - 106410 грн
Електроенергія - 12139 грн
Водопостачання - 4115,86 грн
Інші - 350 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
фарба (акрілова, 3 л, 16 шт) - 1800 грн
комплект меблів б/у - 3000 грн
Станом на 01.05.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7075 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 265 грн.
Березень 2021р.
Витрачено коштів за березень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 527847 грн.
Нарахування на заробітну плату - 111683 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 70450 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Теплопостачання - 117745 грн
Електроенергія - 11602 грн
Водопостачання - 4115,84 грн
Вивіз сміття - 1084 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 307 грн
дезинфікуючі засоби "Білизна" - 1485 грн
"АХД 2000 експрес" - 400 грн
"Бланідас" 300 - 250 грн
ліжко (12 шт), група №5 - 9360 грн
стіл робочий, медичний кабінет - 4400 грн
комплект меблів, група №3 - 4852 грн
ковдри, група №7 (12 шт) - 1602 грн
тюль, група №7 - 768 грн
Станом на 01.04.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7149 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 265 грн.
Повірка вагів 974 грн
Лютий 2021р.
Витрачено коштів за лютий місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 540840 грн.
Нарахування на заробітну плату - 114750 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 65900 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Теплопостачання - 89950 грн
Електроенергія - 15757 грн
Водопостачання - 4115,84 грн
Вивіз сміття - 723 грн
Інше - 295 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 287 грн
санітарно-гігієнічні засоби - 418 грн
тканина - 294 грн
комплект для ремонту унітазу - 317 грн
Станом на 01.03.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 7149 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 275 грн.
Січень 2021 р.
Витрачено коштів за січень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 522749 грн.
Нарахування на заробітну плату - 115868 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 920 грн
Харчування - 62150 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Теплопостачання - 203118 грн
Електроенергія - 22712 грн
Водопостачання - 11003 грн
Вивіз сміття - 2169 грн
Інше - 1693 грн
позабюджетних:
Вивіз сміття - 723 грн
інтернетпослуги - 310 грн
жалюзі горизонтальні (4 шт) гр. №7 - 3800 грн
дошка сухостиральна, гр. №8 - 670 грн
ламінатор, гр. №6 - 2565 грн
лампа діодна (2 шт), гр. №3 - 349 грн
вимикач одноклавішний (5 шт) - 120 грн
засіб антисептичний дозатор - 100 грн
пральний порошок "Гала" - 166 грн
Станом на 01.02.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 6250 грн
Послуги з охорони - 275 грн.
Грудень 2020 р.
Витрачено коштів за грудень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 421239 грн.
Нарахування на заробітну плату - 89621 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 900 грн
Харчування - 64960 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Теплопостачання - 203118 грн
Електроенергія - 22712 грн
Водопостачання - 11003 грн
Вивіз сміття - 2169 грн
Інше - 1693 грн
позабюджетних:
інтернетпослуги - 232 грн
Телевізор з кронштейном у 7 групу - 4844 грн (подарунок)
Водонагрівач електиричний у 8 групу - 1949 грн
Мітла - 225 грн
Станом на 01.01.2021 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 5709 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 275 грн.
Листопад 2020 р.
Витрачено коштів за листопад місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 430820 грн.
Нарахування на заробітну плату - 93890 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 900 грн
Харчування - 62719 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 13513 грн
Водопостачання - 1932 грн
Вивіз сміття - 964 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
Градусник вуличний ТБ-3М1 - 27,99 грн
Хомут нерж.25-40 (5 шт) - 26,50 грн
Хомут нерж.40-60 (5 шт) - 35,95 грн
Хомут метал. 10-16 (5 шт) - 19,45 грн
Лампа діодна G45 5W LED (7 шт) - 97,30 грн
Ватман А4 190м2 - 95 грн
Скотч двустор. 24х10 (35-4) - 9,5 грн
Вазон плошка - 55 грн
Земля 3л - 20 грн
Станом на 01.12.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 5709 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 275 грн.
Будівельні матеріали - 12643 грн
Авт ІІІ 63А - 196 грн
Авт І 16А (12 шт) - 624 грн
Дин. рейка - 25 грн
Шина нульов. 12 от - 25 грн
Щиток на 16 мод. - 272 грн
Жовтень 2020 р.
Витрачено коштів за жовтень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 507296 грн.
Нарахування на заробітну плату - 108053 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 900 грн
Харчування - 62227 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 11947 грн
Водопостачання - 3226 грн
Вивіз сміття - 964 грн
Доместос (6 шт) - 480 грн
АХД 2000 експрес - 300 грн
Захисний щит - 200 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
Шафа для посібників (каб. методиста) - 3000 грн
Миючі засоби ( гр. №3) - 167,71 грн
Будівельні матеріали (гр.№2) - 2695 грн
Світильники (гр.№4, 8 шт) - 1060 грн
Клешник білий (гр.№4) - 20 грн
Станом на 01.11.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 13629 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 275 грн.
Перезарядка вогнегасників (10 шт) - 1245 грн
Вересень 2020 р.
Витрачено коштів за вересень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 423464 грн.
Нарахування на заробітну плату - 92743 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Харчування - 52548-9 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 8120 грн
Водопостачання - 1638 грн
Вивіз сміття - 723 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
Білизна для посуду (12 шт. по 1 л) – 720 грн
Білизна для кераміки (7 шт. по 1 л) – 280 грн
Білизна для поверхонь (6 шт. по 1 л) – 270 грн
Білизна для скла (4 шт. по 0,75 л) – 140 грн
Білизна сантехніка (10 шт. по 1 л) – 700 грн
Білизна «Медкомфорт» (3 шт по 0,75 л) – 240 грн
АХД «Експрес» (6 шт. по 0,25 л) – 420 грн
Цемент М-500 (15 шт.) – 900 грн
Відсів (60 шт.) – 960 грн
Доставка будівельних матеріалів – 200 грн
Станом на 01.10.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 13629 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 143 грн.
Серпень 2020 р.
Витрачено коштів за серпень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 261268 грн.
Нарахування на заробітну плату - 58249 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Харчування - 42200 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 1427 грн
Вивіз сміття - 723 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
Засіб дезинфікуючий "Бланідас-300" (гранули, 1 кг, 4 шт) - 820 грн
Засіб дезинфікуючий "Бланідас оксідез" (1 л) - 229 грн
Мило антибактеріальне з екстрактом Алое (3 шт) - 444,21 грн
Рушники паперові (2 шт, 230 відривних) - 42,96 грн
ЧВ-рушник целюлозний -шаровий - 33,42 грн
Рушники паперові (6 шт) - 115,56 грн
Кухонний рушник 2-шаровий - 38,16 грн
Паперовий рушник 2-шаровий відбілений 160 л. (2 шт) - 57,96 грн
Серветки косметичні в коробці 2-шарові, 150 листів (2 шт) - 55,08 грн
Комплект для пожежного гідранта - 1237 грн
Лампа (3 щт, гр.№3) - 735 грн
Лампа ( гр.№4) - 275 грн
Шпалери (8 шт, гр.№6) - 712 грн
Паркет б/у (16 кв.м, гр.№6) -1600 грн
Група №7:
Двері - 550 грн
Двері міжкімнатні б/у (3 шт) - 3000 грн
Завіси (2 шт) - 76 грн
Станом на 01.09.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 10119 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 200 грн.
Звіт директора
Херсонського спеціального
дитячого садка №8
Херсонської міської ради
за 2019/2020 навчальний рік
У 2019/2020 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання методичної проблеми «Корекція порушень у розвитку та соціалізації дітей з метою їх інтеграції у загальноосвітній простір» та визначає основні завдання на 2019/2020 навчальний рік:
1. Розпочати роботу з провадження сучасних корекційних методик для розвитку дітей з комбінованими порушеннями.
2. Продовжити роботу з підвищення ефективності самоосвітньої та творчої діяльності педагогів.
3. Вдосконалювати роботу з формування позитивно – ціннісного ставлення до національної культури у повсякденному житті.
У дитячому садку працюють 29 педагогічних працівників і 22 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту. Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:
Повна вища освіта – 25 (83,3%)
Базова вища освіта – 3 (9,9%)
Середня освіта – 1 (3,3%)
«спеціаліст» - 9 (30%)
«спеціаліст ІІ категорії» - 2 (6,7%)
«спеціаліст І категорії» - 2 (6,7%)
«спеціаліст вищої категорії» - 16 (53,4%)
Педагогічне звання мають 11 педагогів (36,7%), з них: «вихователь-методист» - 6; «вчитель-методист» - 4, «практичний психолог-методист» - 1.
Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 1, старшого віку – 2, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2020 складає – 86 дитини. Фактичне відвідування – 74.
Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2019р.; Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2016р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги:безкоштовнігурткидля дітей старшого віку:
- «Народна мова - скринька золота» (з вивчення української мови)
- «Дитина у світі дорожнього руху» (з вивчення правил дорожнього руху)
- «Здоров’ячок» (з розвитку фізичних здібностей дітей)
- «Цікавий фітбол»(з розвитку фізичних здібностей дітей)
Педагогічний колектив разом з батьками та дітьми брали активну участь у конкурсі на кращу екологічну сумку «Екосумка – стильна,модна. креативна», в міський Фестивалі для дошкільників «Літературні намистинки».
Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка брали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах:
- у Міжнародних науково-практичних семінарах: XIVміжрегіональна науково-практична конференція «Актуальні питання дитячої неврології та реабілітації дітей з органічним ураженням ЦНС» на базі комунального закладу «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня»; круглий стіл «Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей з ООП в умовах загальноосвінього середовища» на базі Херсонського державного університету; в рамках IXМіжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета» в мікс-конференції на тему: «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності України»; у роботі обласної творчої групи «Використання методик ранього розвитку в умовах закладу дошкільної освіти».
- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування», «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації»; авторські семінари О.Деркач «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку методами арт-педагогики та казкотерапії в умовах освітнього простору ЗДО», «Діагностика, корекція та гармонізація подружніх стосунців методом арт-терапії: діалог кольором»; навчальний тренінг С.Стужука «5 трендів сучасного публічного виступу»; практичний курс авторських ігрових технологій для дітей дошкільного віку М.М.Шуть «Ігрові технології сучасному закладі дошкільної освіти»; обласний навчально-практичний семінар «Застосування сенсорної інтеграції в умовах закладу освіти засобами сенсорної кімнати»; Школа професійної адаптації та наставництва; Школа іноваційних технологій «Упровадження іноваційних технологій для формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників»; мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни»; авторський семінар-тренінг М.М.Шуть «Сучані ігротехнології в ЗДО»; інструктивно-методична нарада вихователів-методистів «Формування екологічного світогляду учасників освітнього процесу. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами в усіх учасників освітнього процесу»; інструктивно-методична нарада вихователів-методистів «Організація роботи в інклюзивній групі. Державна служба якості освіти: запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО», міський семінар практикум для вчителів-логопедів та дефектологів «Корекційна робота з дітьми із комбінованими розладами»; майстер-клас для музичних керівників «Музично-дидактичні ігри як засіб музично-рухового розвитку дошкільників»; майстер-клас для музичних керівників «Сучасні форми і методи організації музичних занять в ЗДО»; звітна конференція «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу». Вчителі-дефектологи закладу брали участь у міскій творчій групі «Індивідуальна робота з дітьми із уповільниним темпом розвитку пізнавальної сфери». За результатами роботи розроблена збірка, яка знаходиться на затвердженні ХДУ.
Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: збірка обласної творчої групи «Всебічний розвиток дитини за педагогічною технологією Г.Домана», укладач – вихователь-методист Ведерникова Н.В., збірка «Використання методу сенсорної інтеграції у роботі з дітьми з важкими порушеннями у розвитку», укладач – вихователь Кулявець Ж.В., стаття Лукашевич Н.В., Кулявець Ж.В «Використання метода сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з важкими порушення ми у розвитку» у збірці «Таврійський вісник освіти», стаття Ведерникової Н.В. «Використання кейс – технологій в роботі з дошкільниками із затримкою психічного розвитку». У цьому навчальному році започаткована така форма роботи як розповсюдження досвіду роботи педагогів закладу через розміщення публікацій на інтернет-ресурсах: «Методичний портал» та «Всеосвіта». 30% педагогів опубліковали практичні матеріали з досвіду роботи, статті, презентації, конспекти занять.
Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» та системи забезпечення безпеки і управління якостю на основі принципів НАССР, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.
Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.
Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок, електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.
Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за 2019/2020 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на87%,що на 13% більше ніж у минулому році у зв’язку з покращення фінансування. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: масло вершкове та рослинне, сметана, сир твердий, борошно, крупи, цукор, хліб, кондиторські вироби, м'ясо, птиця, сухофрукти, овочі. Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.
Вивчення питання щодо задоволеності батьків організацією харчування у дитячому садку показало, що 87% батьків воно повністю задовольняє;7% - задовольняє частково; 6% не задовольняє з причини того, що харчування у дитячому садку не враховує потреби дітей, які знаходяться на безлактозній та безглютеновійдієті. Більшість батьків – 79% вказали, що їм не потрібна допомога щодо організації дитячого харчування вдома. 21% вказали, що така допомога їм потрібна у формі консультацій та рекомендацій.З батьками проведено тематичну консультацію «Харчування дитини вдома: корисні страви», практикум«Вітамінний кошик літа», досліди з продуктами харчування «Смак чи здоров’я?». Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.
Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців. Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило, що більшість батьків хотіли б отримати від педагогів та фахівців дитячого садка консультативну (67%) та інформаційну (33%) допомогу. Діагностичну допомогу бажають отримати 31%. На питання «Які форми роботи з родиною ви вважаєте для себе найбільш цікавими та готові прийняти у них участь» більшість батьків відповіли, що вони надають перевагу індивідуальним консультаціям та рекомендаціям – 75%. Таку форму роботи як стендова інформація та рекомендації на сайті дитячого садка відмітили 55%; спілкування он-лайн у сервісі Viberобрали 23%. Дні відкритих дверей відмітили лише 9% батьків. Також, лише 10% респондентів назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи.
У квітні 2020 року практичним психологом Нечитайло Н.Є. було проведено опитування батьків «Дистанційна робота дитячого садка» з метою визначення емоційного стану батьків в умовах довготривалого карантину та думки батьків щодо організації дистанційної роботи дитячого садка. Опитування проводилося поіменно, в індивідуальній формі, в он-лайн режимі із застосуванням Googleформи. У опитуванні взяли участь 65% батьків закладу.
· 80% батьків вважають, що метою відвідування дитячого закладу дитиною є можливість отримувати корекційну допомогу спеціалістів, що свідчить про те, що батьки усвідомлюють провідну роль фахівців закладу у корекції розвитку їх малюків. Близько 17% батьків вважають основною метою відвідування спеціального дитячого садка соціальну адаптацію своєї дитини.
· Щодо труднощів з взаємодії з дитиною під час карантину 30% батьків зазначили, що ніяких труднощів у них не виникало. 42 % підкреслили, що труднощі викликало те, що порушився режим дня дитини через, що і склалися проблеми у взаємодії з малюком. 20% батьків стикнулися з тим, що в умовах карантину дитина стала більш неспокійною та неорганізованою; ще 5% зазначили, що їм важко керувати поведінкою дитини. Інші, 3% не справляються з поведінкою дитини лише іноді.
· Щодо методів та форм роботи, які використовують фахівці закладу у дистанційній роботі батьки відмітили, що педагоги пропонують різноманітні завдання для спільного виконання з дітьми відповідно до навчальної програми у 79% випадків. Батьки отримують:
- Рекомендації за допомогою запропонованих інтернет ресурсів (посилання на сторінки) – 53% респондентів;
- Консультативні корисні матеріали на сторінці «Фейсбук» та сайті дитячого садка – 51% батьків
- індивідуальні консультації за різноманітними питаннями та запитом – 20 %
Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:
· Батьківські збори
· Сумісні заняття дітей та батьків
· Майстер-класи з виготовлення різноманітних виробів та прикрас
· Робота консультпунктів «Готуємось до школи разом» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)
· Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)
У 2019/2020 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази
Всього з червня 2019 року по травень 2020 було витрачено коштів:
бюджетних: 7807232 грн.
- заробітна плата – 6195276 грн
- комунальні послуги – 506532 грн (електроенергія, водопостачання та водовідведення, теплопостачання)
- харчування дітей – 706440 грн
- медикаменти – 1500 грн
- деззасоби – 3200 грн
- пірометр – 1600 грн
- холодильна шафа – 31000 грн
- обслуговування пожежної сигналізаціїї – 8400 грн
- заміна системи теплопостачання – 280000 грн
- інші – 13284 грн
позабюджетних: 140337 грн.
з них придбано:
- будівельні матеріали – 21900 грн
- миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 5300грн
- порошок пральний – 1760 грн грн
- інтернетпослуги – 2820 грн
методичнийкабінет:
- шафа для посібників- 5000 грн
в групах:
- меблі – 63002 грн
- мякий інвентар – 8784 грн
- заміна дверей – 2500 грн
- заміна осітлюючих ламп на світлодіодні – 4600 грн
- натяжні стелі – 9200 грн
- іграшки, дидактичний матеріал – 9000 грн
- мякі крісла – 1521 грн
- пожежний рукав - 600 грн
- інше – 4350 грн
Станом на 01.06.2020на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 2000грн,
з них витрачено:
- охорона – 1800 грн
- будівельні матеріали – 5370 грн
- повірка вагів – 825 грн
- заземлення – 500 грн
У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік потребує подальшого поповнення матеріально-технічна база – технічні засоби (обладнання для ресурсної кімнати, ламінатор, акустична система для музичної зали); варто приділити увагу формуванню інноваційної культури педагогів; потребує уваги впровадження сучасних корекційних методик для дітей з комбінованими порушеннями;необхідне подальше вдосконалення роботи з виховання національної культури та любові до рідного краю у повсякденному житті.
Директор д/с №8 А.Л. Чурай
Липень 2020 р.
Витрачено коштів за липень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 62040 грн.
Нарахування на заробітну плату - 13150 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Електроенергія - 8653 грн
Вивіз сміття - 602 грн
інші послуги - 1175 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 247 грн.
Станом на 01.08.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 200 грн.
Червень 2020 р.
Витрачено коштів за червень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 803013 грн.
Нарахування на заробітну плату - 17147 грн
Харчування - 42925 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Вивіз сміття - 602 грн
інші послуги - 1484 грн
Заміна труб опалення на теплотрасі та у підвальному приміщенні закладу - 280000 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 247 грн.
З рахунку ХБФ "Добрі справи" витрачено:
Послуги з охорони - 200 грн.
Травень 2020 р.
Витрачено коштів за травень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 639254 грн.
Нарахування на заробітну плату - 134883 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Вивіз сміття - 602 грн
інші послуги - 880 грн
Пірометр - 1900 грн
Дезінфекційні засоби - 3200 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 247 грн.
Дезінфекційні засоби - 4640 грн
Благодійний фонд Ігоря Колихаєва надав:
Дезінфекційні засоби - 4500 грн
Станом на 01.06.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 2000 грн, з них витрачено:
Ремонт пожежної сигналізації - 715 грн
Послуги з охорони - 200 грн.
Квітень 2020 р.
Витрачено коштів за квітень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 405438 грн.
Нарахування на заробітну плату - 91983 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Опалення - 39393 грн
Електроенергія - 14734 грн
інші послуги - 800 грн
позабюджетних:
двірне полотно - 549 грн
завіса універсальна (2 шт) - 75,38 грн
Березень 2020 р.
Витрачено коштів за березень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 428213 грн.
Нарахування на заробітну плату - 92771 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Опалення - 62641 грн
Електроенергія - 14741 грн
Вивіз сміття - 779 грн
інші послуги - 2561 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
Станом на 01.04.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 200 грн.
Будівельні матеріали - 5370 грн
Світильник ЛЕД (6 гр.) - 275 грн
Світильник ЛЕД (2 шт, 7 гр.) - 430 грн
Лютий 2020 р.
Витрачено коштів за лютий місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 412873 грн.
Нарахування на заробітну плату - 91358 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Харчування дітей - 5700 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Вивіз сміття - 445 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
Станом на 01.03.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 9012 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 200 грн.
Січень 2020 р.
Витрачено коштів за січень місяць:
бюджетних:
Заробітна плата – 401856 грн.
Нарахування на заробітну плату - 85634 грн
Обслуговування пожежної сигналізації - 800 грн
Харчування дітей - 40048 грн
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв:
Оплата електроенергії - 18850 грн
Вивіз сміття - 445 грн
позабюджетних:
Інтернетпослуги - 232 грн.
група №1: світильник наст.(4 шт) - 2800 грн
група №4: ковдра (12 шт) - 1620 грн
наматрацник (12 шт) - 1500 грн
група №5; наматрацник (12 шт) - 1500 грн
група №6; паркан декоративний - 800 грн
пральня; порошок-автомат - 155 грн
Станом на 01.02.2020 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 6512 грн, з них витрачено:
Послуги з охорони - 200 грн.
2019 рік
Звіт директора
Херсонського спеціального
дитячого садка №8
Херсонської міської ради
за 2018/2019 навчальний рік
У 2018/2019 навчальному році колектив дитячого садка продовжив опрацювання методичної проблеми «Оптимізація соціальної ситуації розвитку розумово відсталої дитини шляхом диференціації корекційного навчання та виховання» та визначив завдання:
1. Розпочати роботу з формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.
2. Продовжити роботу з формування позитивно–ціннісного ставлення до національної культури у процесі ігрової діяльності.
3. Вдосконалювати роботу з корекції пізнавальної сфери дошкільників з когнітивними порушеннямиза допомогою розвиваючих методик.
Заклад проводив соціально-педагогічний патронат у мікрорайоні на закріпленій території. Кількість дітей, які знаходилися на обліку склала 276 осіб. З них: від 0 до 1року – 35; від 1 до 2 років – 27; від 2 до 3років – 50; від 3 до 4 років – 55; від 4 до 5 років – 59; від 5 до 7 років – 50.Кількість дітей, охоплених дошкільною освітою– 128; кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом– 47, з них від 5 до 7 років - 9.На базі закладу протягом року працював консультативний пункт для батьків дітей, які не відвідують дитячі садки.
У дитячому садку працюють 30 педагогічних працівників і 22 технічного персоналу. Вихователі мають повну вищу та базову вищу освіту, вчителі-дефектологи мають спеціальну вищу освіту. Корекційну роботу з дітьми веде практичний психолог. За результатами атестації підвищилась якість кадрового складу. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу:
Повна вища освіта – 26 (86,8%)
Базова вища освіта – 3 (9,9%)
Середня освіта – 1 (3,3%)
«спеціаліст» - 10 (33,3%)
«спеціаліст ІІ категорії» - 4 (13,3%)
«спеціаліст І категорії» - 2 (6,7%)
«спеціаліст вищої категорії» - 14 (46,7%)
Педагогічне звання мають 11 педагогів (36,7%), з них: «вихователь-методист» - 6, «старший вчитель» - 1; «вчитель-методист» - 3, «практичний психолог-методист» - 1.
Спеціальний дитячий садок №8 розрахований на 134 місця. Кількість груп за типовим проектом – 8, всього функціонує 8 груп, з них: для дітей молодшого дошкільного віку – 1, середнього віку – 2, старшого віку – 1, підготовча група – 2, різновікові – 2. Додаткових груп відкрито не було. Вільних групових приміщень у закладі немає. Приміщення, які використовуються не за призначенням, відсутні. Кількість дітей у закладі за списком станом на 01.06.2019 складає – 92 дитини. Фактичне відвідування – 74.
Відповідно до робочого плану заклад працював за Програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (2013р., Київ);Програмою розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». – Київ, 2013р.; Програмою розвитку дітейдошкільного вікузі спектром аутичних порушень / Науковий редактор та упорядник Д.І.Шульженко. – Київ, 2013р.; Комплексною програмою розвитку дітейдошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Науковий керівник та загальний редактор Т.В.Скрипник. – Київ, 2013р. Розвивальне, особистісно орієнтоване навчання дошкільників проводилося фронтально, по підгрупам та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Додаткові освітні послуги:безкоштовнігурткидля дітей старшого віку:
- «Народна мова - скринька золота» (з вивчення української мови)
- «Дитина у світі дорожнього руху» (з вивчення правил дорожнього руху)
- «Ремесло – це гарне діло» ( з народознавства)
- «Здоров’ячок» (з розвитку фізичних здібностей дітей)
- «Цікавий фітбол»(з розвитку фізичних здібностей дітей)
Також, всі спеціалісти психологічної та дефектологічної служби дитячого садка приймали активну участь у різних обласних та міських методичних заходах:
- у Міжнародних науково-практичних семінарах: ІІІ міжнародна наукова конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень» у м. Києві на базі Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова (03.04.2019); XIIIміжрегіональна науково-практична конференція «Актуальні питання дитячої неврології» на базі комунального закладу «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня»; семінар «Нейропсихологічна діагностика і корекція розвитку дитини» у м. Одеса (22.11.2018), в рамках VІІІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета» в мікс-конференції на тему: «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності України» (21.11.2018), Фестиваль «Перспектива» (м. Коблєво, 14-19.06.2019).
- інших рейтингових заходах щодо підвищення педмайстерності: авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології продуктивного спілкування» (25.09.2018), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (25.09.2018); семінар Л.Шульги «Барвиста радість. Практичні аспекти упровадження нетрадиційних технік зображення з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку» (29.10.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (22.10.2018); краєзнавчо-історичний проект-2 «Час дізнатися більше. Херсон та Херсонщина» (09.11.2018); обласний науково-практичний семінар «Інтерактивні технології методичної роботи з педагогічними кадрами в ЗДО» (13.11.2018); Ресурсний центр «Формування основ здорового способу життя суб’єктів освітнього простору ЗДО: хортинг без кордонів» (14.11.2018); Школа професійної адаптації та наставництва (20.11.2018); мікс-конференція «Екологічна культура населення – шлях до сталого розвитку та енергонезалежності країни», 21.11.2018; Ресурсний центр «Участь у різного рівня проектах як засіб розвитку професійної компетенції фахівця дошкільної освіти» (06.12.2018); Країна on-line «Особистість. Шляхом самостворення – до вершин спортивної майстерності» (07.12.2018); авторський семінар-тренінг О.Аксьонової «Школа розумного руху» (11.12.2018); семінар-практикум «Корекційна робота з дітьми із синдромом Дауна» (12.12.2018); Школа професійного зростання «Раннє виявлення дітей з ООП в роботі практичного психолога ЗДО» (27.02.2018); методичне об’єднання вихователів-методистів «Забезпечення здобуття дітьми дошкільної освіти: основні завдання» (10.01.2019); методичне об’єднання вчителів-логопедів та дефектологів «Наступність дошкільної та шкільної освіти» (16.01.2019);
Ресурсний центр «Логіко-математичний розвиток дошкільників (за програмою Л.Зайцевої)» (16.01.2019); Країна on-line «Особистість. Використання засобів мнемотехніки в формуванні мовленнєвої компетентності дітей» (18.01.2019); Ресурсний центр. Авторські семінари Г.Чепурного «Конфліктологія: технології управління ЕQ» (01.02.2019), «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння інформації» (01.02.2019); майстер-клас для музичних керівників «Музично-дидактичні ігри як засіб музично-рухового розвитку дошкільників» (05.02.2019); методичний дайджест «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Комплексне вивчення стану освітнього процесу» (13.02.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Тематичне вивчення стану освітнього процесу» (15.03.2019); методичний дайджест для вихователів-методистів «Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Вибірковий, оперативний, персональний контроль» (26.03.2019); Країна on-line «Особистість. Сміхотерапія як засіб формування мовленнєвої компетенції дошкільників» (28.03.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Теоретичні та методологічні засади реалізації виховного потенціалу мультимодальної арт-педагогики та казкотерапії в умовах освітнього простору ЗДО» (05.04.2019); Ресурсний центр. Авторський семінар О.Деркач «Негативні життєві сценарії та їх корекція. Робота із заборонними підсвідомими програмами» (05.04.2019); майстер-клас для музичних керівників «Сучасні форми і методи організації музичних занять в ЗДО» (09.04.2019); Школа професійної адаптації та наставництва (18.04.2019); методичний міст «Наступність» (23.04.2019); тематична консультація щодо проведення естафет конкурсу «Крок до Олімпу», 25.04.2019; звітна конференція «Результативність корекційно-відновлювальної роботи дефектологічної служби дошкільного відділу» (15.05.2019); інструктивно-методична нарада для вихователів-методистів «Оновлення векторів у методичній роботі. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами в усіх учасників освітнього процесу: факти, результати, виклики. Оздоровлювальна робота з дітьми влітку» (28.05.2019).
Фахівцями дитячого садка протягом навчального року були підготовлені статті та збірки: збірка «Взаємозв’язок дитячого садка та родини у формуванні сталого розвитку дитини з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь Дерев’янко Г.О., збірка «Система роботи з формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями», укладач – вихователь Дорошенко Г.А., стаття «Профілактика професійної дезадаптації педагогів системи соціальної освіти» у збірці «Таврійський вісник освіти», практичний психолог Нечитайло Н.Є.; стаття «Формування екологічного світогляду дошкільників з когнітивними порушеннями засобами практичної діяльності» у збірці матеріалів VIIІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета», вихователь Дерев’янко Г.О.
Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до вимог наказу МОН України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Харчування здійснювалося безкоштовно у зв’язку з тим, що заклад має статус спеціального.
Витримувався режим харчування у групах денного перебування – 3 рази на день, у групі цілодобового перебування – 4 рази. Продукти харчування і продовольча сировина мали відповідні сертифікати якості. Харчування дітей було раціональне, збагачене білками, жирами, вуглеводами, мінералами.
Харчоблок закладу обладнано: електроплитою на 6 конфорок, електричною духовкою, електричним котлом, електричною м’ясорубкою, холодильною шафою, 4 побутовими холодильниками, протиральною машиною для варених овочів.
Систематично аналізувалися виконання натуральних норм, кожні десять днів підраховувалася калорійність.Аналіз виконання норм харчування за 2018/2019 н.р. свідчить, що в цілому норми виконано на74%,що на 12% менше ніж у минулому році у зв’язку з недостатнім фінансуванням. 100% виконання норм по основним продуктам харчування: масло вершкове та рослинне, борошно, крупи, цукор, хліб, птиця, сухофрукти. Недовиконувалися норми щодо овочів та фруктів, сира, сира твердого, риби у зв’язку зі збільшенням цін. Харчування вихованців дитячого садка безкоштовне.
Вивчення питання щодо задоволеності батьків організацією харчування у дитячому садку показало, що 70% батьків воно повністю задовольняє;17% - задовольняє частково; 13% не задовольняє з причини того, що харчування у дитячому садку не враховує потреби дітей, які знаходяться на безлактозній та безглютеновійдієті. Більшість батьків – 64% вказали, що їм не потрібна допомога щодо організації дитячого харчування вдома. 36% вказали, що така допомога їм потрібна у формі консультацій та рекомендацій.З батьками проведено тематичну консультацію «Вплив культури харчування на здоров’я дитини», практикум«Продукти харчування для зміцнення імунітету дитини взимку», досліди з продуктами харчування «Смак чи здоров’я?». Така форма роботи сприяла приверненню уваги батьків до питань правильного дитячого харчування та формування бажання у дітей вживати корисну їжу.
Здійснювалася планомірна та цілеспрямована робота з родинами вихованців. Анкетування батьків з метою вивчення їх потреб та побажань щодо організації навчання та виховання у дитячому садку виявило, що більшість батьків хотіли б отримати від педагогів та фахівців дитячого садка інформаційну (59% - 32 особи) та консультативну (53% - 29 осіб) допомогу. Діагностичну допомогу бажають отримати 35% (19 чоловік). На питання «Які форми роботи з родиною ви вважаєте для себе найбільш цікавими та готові прийняти у них участь» більшість батьків відповіли, що вони надають перевагу індивідуальним консультаціям та рекомендаціям – 72% (39 осіб). 48% (26 осіб) відмітили таку форму роботи як стендова інформація та рекомендації на сайті дитячого садка; 13% (7 осіб) обрали спілкування он-лайн у сервісі Viber. Дні відкритих дверей відмітили лише 11% батьків (6 чоловік). Також, лише 11% респондентів (6 осіб) назвали тематичні консультації, як бажану форму роботи.
Більшість батьків 75% (41 особа) вважають, що у закладі потрібно розвивати систему надання додаткових освітніх послуг. 20% (11 осіб) вказали, що система платних послуг їм недоступна у зв’язку з важким матеріальним становищем сім’ї. І лише 5% опитаних (2 людини) виказали думку, що додаткові послуги непотрібні, так як можуть викликати перевантаження дитини. Також у процесі анкетування з’ясувалось, що 59% (31 особа) дітей отримують додаткові платні послуги поза дитячим садком у інших приватних структурах міста: гуртках, центрах розвитку дитини.
Враховуючи отримані діагностичні данні, у роботі с родинами використовувалися різноманітні форми роботи, а саме:
· Батьківські збори
· Сумісні заняття дітей та батьків
· Робота консультпунктів «На порозі шкільного життя», «Посмішка малюка» та «Рік до школи» (для дітей п’ятирічок мікрорайону, які не відвідують дитячий садок)
· Тематичні колективні консультації (в тому числі в інтерактивній формі)
У 2018/2019 навчальному році продовжувалася робота щодо покращення матеріально-технічної бази
Всього з червня 2018 року по травень 2019 було витрачено коштів:
бюджетних: 7486419.905 грн.
- заробітна плата – 5282396 грн
- комунальні послуги – 510892 грн (електроенергія, водопостачання та водовідведення, теплопостачання)
- харчування дітей – 339696 грн
- медикаменти – 1500 грн
- термомодернізація будівлі (утеплення фасаду) – 1302101.905 грн
- обслуговування пожежної сигналізаціїї – 6132 грн
- ремонт покрівлі піддашку - 42057 грн
- інші – 1645 грн
позабюджетних: 103251 грн.
з них придбано:
- будівельні матеріали – 4521 грн
- екранний радіатор (решітка на батареї - 7 шт) - 2079,42 грн
- бокс пластиковий (23 л - 3 шт) - 387,9 грн
- тюль біла 1,5х2,0м (коридор - 4 шт) - 720 грн
- миючі засоби (на всі групи та харчоблок) - 2990 грн
- жалюзі – 500 грн
- порошок пральний – 2700 грн
- інтернетпослуги – 2455 грн
музична зала:
- ламбрекен зелений- 1105 грн
- жалюзі (6 шт) – 4500 грн
- штора зелена 9,0х3,5м - 1700 грн
харчоблок:
- електромясорубка - 950 грн
- карниз пластиковий (для кухні - 2 шт) - 200 грн
спортивна зала:
- будівельні матеріали - 4177 грн
- захисний щит для стіни - 1300 грн
- врізний замок з ручкою - 195 грн
- замок накладний на двері спортивної зали - 150 грн
музичний кабінет:
- двірне полотно в - 549 грн
медичначастина:
- профіль для гіпсу (перетинка) (4 шт) - 95,6 грн
методичнийкабінет:
- МФО - 4000 грн
- група №1:
- рушники дитячі (12 шт) - 600 грн
- рушникотримач - 1900 грн
- шафа для посуду - 2000 грн
- шафа-пенал кухонний - 1800 грн
група №2:
- тумба кухонна підвісна - 1500 грн
- шафа для посуду - 1800 грн
- телевізор (подарунок від ПП) - 8799 грн
- полички (4 шт) - 477 грн
група №3:
- шафа для посуду - 1800 грн
- конвектор електричний - 1473 грн
група №4:
- жалюзі (3 вікна) – 2100 грн
група№5:
- будівельні матеріали - 20769 грн (ремонт санітарної кімнати)
- комплект дитячих меблів - 1930 грн
група№6:
- приліжкові килимки (бежево-коричневі - 7 шт) - 675 грн
- килимок-доріжка (бежево-коричнева) - 882 грн
- килимок-доріжка "Колібрі" 4,0х2,8м - 4045 грн
- комплект дитячих меблів - 1760 грн
група№7:
- монітор - 2000 грн
- процесор – 2500грн
- клавіатура - 200 грн
- колонки - (2 шт) - 150 грн
- МФО - 3100 грн
- компютерна мишка - 100 грн
- комплект дитячих меблів - 1760 грн
Станом на 01.05.2019 на рахунку ХБФ "Добрі справи" - 4836грн,
з них витрачено:
- охорона – 1000 грн
- двірне полотно ПВХ (кабінет музкерівників)- 749 грн
- двірне полотно "Лілу" (2 шт) (кабінет вихователя-методиста)- 1665 грн
- пензлик малярський плаский Стандарт - 3,41 грн
- пензлик малярський плаский Чемпіон - 8,33 грн
- емаль Зебра - 50 грн
- петля (6 шт) - 205,95 грн
- замок врізний (2 шт) - 404,98 грн
- лиштва (стоєва) (2 шт) - 380,2 грн
- ручка-засув - 141,67 грн
- гіпсокартон 2,5х12,5м 12,5мм - 869 грн
- профіль 3м (16 шт) - 523 грн
- двірне полотно (2 шт) - 915 грн
- петля універсальна (4 шт) - 141 грн
- ручка двірна (2 шт) - 317 грн
- механізм міжкімнатний (2 шт) - 92 грн
- плитка для полу (8 шт) -1067 грн
- клей для плитки (5 шт) - 355 грн
- ізогіпс (2 шт) -193 грн
- сатенгіпс (2 шт) - 188 грн
- гіпсокартон (6 шт) - 161 грн
- саморіз (1000 шт) - 124 грн
У перспективі розвитку матеріально-технічного забезпечення на наступний навчальний рік потребує подальшого поповнення матеріально-технічна база – технічні засоби (обладнання для створення ресурсної кімнати, ламінатор, акустична система для музичної зали); варто приділити увагу впровадженню сучасних корекційних методик для дітей з комбінованими порушеннями; потребує уваги підвищення ефективності самоосвітньої та творчої діяльності педагогів;необхідне подальше вдосконалення роботи з формування позитивно-ціннісного ставлення до національної культури у повсякденному житті.
Директор д/с №8 А.Л. Чурай